Disney+

Wij hebben een lopend abbo, maar zouden willen profiteren van de huidige promo. Iemand die weet hoe je dit kan omzeilen? Is een ander mailadres voldoende, of kijken ze naar het bankrekeningnummer, of is het nog anders?

De gedeelde account was afgesloten, dus gaan hier wel gebruik van maken, merci voor de tip!

Edit: Werkt voorlopig wel langs geen kanten precies, als ik wil inloggen kom ik steeds op die pagina met de promo terecht, zonder enige mogelijkheid om iets anders te kiezen. Terwijl ik die stap al doorlopen heb.

Laatst bewerkt:
Ging ook de promo doen, maar zie nu dat dat enkel voor Standaard is. Premium is gewone prijs en ik vind voor veel content HDR toch een must eigenlijk..

Disney staat weer aan 2€ voor 4 maanden.
Merci voor de melding. Ik was aan het twijfelen om terug Netflix te nemen, maar deze beslissing wordt nu eventjes 4 maand uitgesteld.

Wel vervelend dat Apple deze aanbiedingen niet toont in iOS. Daar staat het gewoon aan de volle pot. Ik moest effectief inloggen op de site van disneyplus om de korting te krijgen.

Wij hebben een lopend abbo, maar zouden willen profiteren van de huidige promo. Iemand die weet hoe je dit kan omzeilen? Is een ander mailadres voldoende, of kijken ze naar het bankrekeningnummer, of is het nog anders?
Ik heb dat éne keer gedaan , gewoon oud account geannuleerd.en een nieuwe begonnen met een ander email adres. Gaat gewoon.

Ik heb dat éne keer gedaan , gewoon oud account geannuleerd.en een nieuwe begonnen met een ander email adres. Gaat gewoon.
Volgens mij had je geen nieuw account moeten aanmaken. Wij hebben de onze een tijdje geleden stopgezet en nu met die promotie terug gestart.

idem, om een af andere reden heeft koth nooit echt aangeslagen in België (ik weet dat de eerste seizoenen nog op ketnet uitgezonden werden eind jaren '90 maar verder nooit meer op tv gezien hier), maar voor mij persoonlijk toch de nummer 2 animatie reeks na the simpsons
Ja, nu ook pas aan de og’s bezig, enkel vroeger idd op Ketnet nog gezien.

Heel geestige humor!

Maar mss dat ik Futurama er toch nog boven zou zetten.

Net eens nagekeken en het huidige abonnement dat wij hebben zou met 30(!) euro opslaan vanaf volgende billing periode. Dit + het feit dat ze het Netflix systeem van enkel account sharen binnen hetzelfde huishouden aan het toepassen zijn heeft me doen besluiten om heel Disney+ buiten te gooien. It's been a good run maar heel het verhakkelde streamlandschap en de alsmaar duurder wordende prijzen is toch een serieuze doorn in het oog.

Woensdag 13/08 gaat Alien: Earth beschikbaar zijn op Disney+

Iemand een idee rond wat uur dat gaat zijn? Ik wil er een avondje van maken met mijn neef, vandaar. 😋

Woensdag 13/08 gaat Alien: Earth beschikbaar zijn op Disney+

Iemand een idee rond wat uur dat gaat zijn? Ik wil er een avondje van maken met mijn neef, vandaar. 😋

8 pm ET in de US. Als ze in alle gebieden tegelijkertijd lanceren is dat 2 uur in de ochtend bij ons.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog enkele maanden een abonnement op Disney+ / Hulu, zou er graag het meeste van maken. Welke series zouden jullie aanraden die hier (en nergens anders) te bekijken zijn?

Paradise, Shogun, Andor, The Bear komen me op. Er zijn ook een aantal Marvel en (andere) Star Wars series als dat je ding is.

Terug
Bovenaan