Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben een lopend abbo, maar zouden willen profiteren van de huidige promo. Iemand die weet hoe je dit kan omzeilen? Is een ander mailadres voldoende, of kijken ze naar het bankrekeningnummer, of is het nog anders?
De gedeelde account was afgesloten, dus gaan hier wel gebruik van maken, merci voor de tip!
Edit: Werkt voorlopig wel langs geen kanten precies, als ik wil inloggen kom ik steeds op die pagina met de promo terecht, zonder enige mogelijkheid om iets anders te kiezen. Terwijl ik die stap al doorlopen heb.
Ging ook de promo doen, maar zie nu dat dat enkel voor Standaard is. Premium is gewone prijs en ik vind voor veel content HDR toch een must eigenlijk..
Merci voor de melding. Ik was aan het twijfelen om terug Netflix te nemen, maar deze beslissing wordt nu eventjes 4 maand uitgesteld.
Wel vervelend dat Apple deze aanbiedingen niet toont in iOS. Daar staat het gewoon aan de volle pot. Ik moest effectief inloggen op de site van disneyplus om de korting te krijgen.
Wij hebben een lopend abbo, maar zouden willen profiteren van de huidige promo. Iemand die weet hoe je dit kan omzeilen? Is een ander mailadres voldoende, of kijken ze naar het bankrekeningnummer, of is het nog anders?
idem, om een af andere reden heeft koth nooit echt aangeslagen in België (ik weet dat de eerste seizoenen nog op ketnet uitgezonden werden eind jaren '90 maar verder nooit meer op tv gezien hier), maar voor mij persoonlijk toch de nummer 2 animatie reeks na the simpsons
idem, om een af andere reden heeft koth nooit echt aangeslagen in België (ik weet dat de eerste seizoenen nog op ketnet uitgezonden werden eind jaren '90 maar verder nooit meer op tv gezien hier), maar voor mij persoonlijk toch de nummer 2 animatie reeks na the simpsons
Net eens nagekeken en het huidige abonnement dat wij hebben zou met 30(!) euro opslaan vanaf volgende billing periode. Dit + het feit dat ze het Netflix systeem van enkel account sharen binnen hetzelfde huishouden aan het toepassen zijn heeft me doen besluiten om heel Disney+ buiten te gooien. It's been a good run maar heel het verhakkelde streamlandschap en de alsmaar duurder wordende prijzen is toch een serieuze doorn in het oog.
Ik heb nog enkele maanden een abonnement op Disney+ / Hulu, zou er graag het meeste van maken. Welke series zouden jullie aanraden die hier (en nergens anders) te bekijken zijn?