sainsaw
Active member
Ah, heb niets moeten doen, moest me wel opnieuw inloggen op mijn tablet.Je moet eerst via hun website het Star-gedeelte activeren voor je het in de app ziet verschijnen (of dat was toch wat ik opnam van hun uitleg)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, heb niets moeten doen, moest me wel opnieuw inloggen op mijn tablet.Je moet eerst via hun website het Star-gedeelte activeren voor je het in de app ziet verschijnen (of dat was toch wat ik opnam van hun uitleg)
Momenteel ook niet echt onder de indruk. Een handvol films die ik wel eens wil zien, maar niet veel meer dan dat.Ik vind het aanbod echt verschrikkelijk. Niks dat me aanspreekt. En wat me dan toch interesseert heb ik al op bluray...

Futurama!!![]()

Op aliexpress 8,99€ voor een heel jaarIn het kader van Disney Investor Day 2020 heeft het bedrijf laten weten dat de prijs voor de Disney+-streamingdienst vanaf 23 februari 2021 naar 8,99 euro per maand gaat, of 89,99 euro voor een heel jaar. Deze prijsverhoging komt door de volledige integratie van Star.
Betaal nu zelf per maand maar in Februari toch ineens voor een jaar nemen![]()

Futurama!!![]()
Family Guy is mijn ding niet eerlijk gezegd. 'Grappen' waren vaak geforceerd. Dan vond ik American Dad meer te pruimen.Ik ben daarover aan het twijfelen. Ook Family Guy. Zijn dit dingen die je gezien moet hebben?
Vroeger dikwijls op VT4 naar The Simpsons gekeken als kind, maar that’s it.
Zo cijfers das ook altijd moeilijk te plakken op een aflevering he.Alles na seizoen 9 of 10 kan je eigenlijk overslagen:
![]()

Het zou handig zijn bij Disney + Star dat er een optie, pincode onthouden was. Nu moet je deze telkens invullen als je inlogt.

Zolang je niet in het openbaar, dus thuis bv kijkt zie ik het probleem niet. Nu moet je die telkens in vullen. Dat is als luie tv kijker vermoeiend hoor.Dan gaat ge een beetje voorbij aan wat de bedoeling van die pincode is![]()