Disney+

Allez man: Commando! Da's al reden genoeg :D
Maar cava, vooral wat nostalgisch als ik het aanbod zie: Prison Break, Alias, X Files. Allemaal wel spul dat ik vroeger gezien en goed vond en waarvan ik nu wel zin heb om het opnieuw te bekijken.

The x files ga ik zekers terug bekijken. Ook al heb ik ze hier allemaal op dvd liggen.

The oc had ik ook graag gezien maar staat er spijtig genoeg niet op

The right stuff gekeken (en aansluitend the real right stuff, ook een aanrader). Best wel mooi gebracht over de eerste experimenten om naar de ruimte te gaan. Lekker jaren 60 sausje erover ook.

"oh nee, ik ga niet mogen vliegen als ik gescheiden ben" => toch maf hoe hard het mores veranderd is sinds dien!

Ik ben misschien de enige...maar ik ben prettig verrast door het Star aanbod. De series zijn nog wat de classics die iedereen wel gezien heeft....maar zoiets als Terriers is een pareltje dat eindelijk hier te zien is. Ook de latere seizoenen van Futurama, het laatste van American Horror Story, Scream Queens en Scrubbs is hier nooit echt deftig op tv geweest.

Maar vooral de filmcataloog heeft best wat kwaliteit. Klassiekers als Romancing the stone en the french connection, cultfilms als Ravenous en Jennifer's body, de films van Wes Anderson zoals the life aquatic en Isle of Dogs of sterke recente drama's als Three billboards outside Ebbing Missouri of Hidden Figures.

Als eerste lichting van 271 titels van een geplande 1000 in het eerste jaar vind ik het best een sterke start.

...en breng nu maar Atlanta, What we do in the shadows en de Blade trilogie!! 😁

Ben net begonnen aan Firefly. Goeie start van Star (y)
1/4 van de 1000 films dit jaar. Zal nog stevige concurrentie worden.

Family guy is ok

yNrghln.gif

Moet ge Futurama gezien hebben?

JointMilkyAnole-small.gif

Ik ben daarover aan het twijfelen. Ook Family Guy. Zijn dit dingen die je gezien moet hebben?
Vroeger dikwijls op VT4 naar The Simpsons gekeken als kind, maar that’s it.
Family Guy is mijn ding niet eerlijk gezegd. 'Grappen' waren vaak geforceerd. Dan vond ik American Dad meer te pruimen.
Als je The Simpsons goed vond zal je Futurama ook goed vinden. Kwaliteit van The Simpsons is na de eerste tien seizoenen serieus achteruit gegaan, maar Futurama behoudt zijn kwaliteit constant.

Ok, dan ga ik die downloaden om onderweg te bekijken.
7 seizoen is ook aanlokkelijk om er mee te starten.
Als je ziet hoeveel The Simpsons er heeft ontmoedigt mij dat serieus.

Alles na seizoen 9 of 10 kan je eigenlijk overslagen:

p0or3k2rv6dz.jpg
Zo cijfers das ook altijd moeilijk te plakken op een aflevering he.
Vroeger altijd fan geweest en ik denk dat het logisch is dat men meer fantasie heeft in de eerste seizoenen.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik mij best nog kan vermaken met de nieuwere, al zit er uiteraard veel recyclage in...
Nog altijd betere dan sommige dingen op tv. 😀

The Simpsons is uiteraard niet meer zo goed als het ooit was, maar ik blijf dat leuk vinden. Zo dat "warm blanket" gevoel, kent ge :)

Het zou handig zijn bij Disney + Star dat er een optie, pincode onthouden was. Nu moet je deze telkens invullen als je inlogt.

Terug
Bovenaan