Disney+

Disney imagineering

6-delige reeks over de geschiedenis van de disneyparken.

Alles vlotjes uitgekeken, en aan te raden zeker voor mensen die wel fan zijn om ook eens achter de schermen te kijken.

Ik zag al lang in mijn Serializd app dat het nieuwe Seizoen van The Bear ergens eind juni zou beginnen. Ik dacht, fijn, heb tijd, lekker kijken! Niks van, pas 17 juli hier bij ons.
What We Do In The Shadows laatste seizoen staat er ook nog altijd niet op.

Dat je niet alles op 1 dienst kan hebben, OK, snap ik. Dat je dan binnen een serie niet eens alle seizoenen kan krijgen, of op andere datums, dat is gewoon belachelijk.

Ik zag al lang in mijn Serializd app dat het nieuwe Seizoen van The Bear ergens eind juni zou beginnen. Ik dacht, fijn, heb tijd, lekker kijken! Niks van, pas 17 juli hier bij ons.

We waren echt volledig klaar die dag. Maar niks te vinden.... Was echt een gigantische teleurstelling :D

Vandaag mail gekregegen dat hun terms and conditions wijzigen.

Ging voornamelijk over nieuwe abonnementsvormen waar reclame in zit, en een nieuw stuk rond account sharing.

De pret is bijna gedaan bij disneyplus vermoed ik.

Vandaag mail gekregegen dat hun terms and conditions wijzigen.

Ging voornamelijk over nieuwe abonnementsvormen waar reclame in zit, en een nieuw stuk rond account sharing.

De pret is bijna gedaan bij disneyplus vermoed ik.
Dat account sharing zou nu in werking moeten zijn, het lukt hun blijkbaar niet. Nog niks van gemerkt.

Ik krijg een mail dat ik 109 euro voor een jaar ga betalen. Hoeveel was dat de vorige jaren?
Kan je dat ook niet maandelijks opzeggen? Want weet niet of ik Disney hou als ze met households gaan werken.
Een jaarabonnement is goedkoper dan een maandabonnement, als je het een heel jaar laat lopen tenminste.
Ik heb mijn abonnement stopgezet een goeie maand geleden, ik herbegin wel eens in de winter ofzo als het de moeite is.

Ik ga het hier ook stopzetten. Ik gebruik Disney+ eigenlijk te weinig, en ik heb daar dus nu zeker geen goesting in om 109 euro voor op te hoesten. Ik zal het eens wel een maandje activeren als ik er behoefte aan heb.

Heb het ook opgezegd hier.
In 2020 was het begonnen met 60 euro, dan 70, dan twee keer 90 euro en nu gaat het 110 worden.
Ik bekijk het wel eens opnieuw om het een maandje te nemen als het de moeite terug waard is.

Vorig jaar was er een actie dat het maar 2 euro per maand was voor 3 maand, dat was wel interessant.
Ik heb nu ook al Netflix en Prime, je moet nog tijd hebben om alles te zien hé. Stel dat er nu eens een serie uitkomt van Star Wars / Marvel die ik echt wil zien dan neem ik nog eens 1 of 2 maand.

Terug
Bovenaan