Disney+

eerste twee afleveringen was nog wat aftasten en opbouw, en nog best te pruimen.
maar aflevering 3 en nu ook aflevering 4 was niet goed. Die waren zoals vele series vroeger: freak/mystery/quest/villain of the week.
Aangezien er 7 trials zijn en er dus nu 2 gedaan zijn, nog 5 te gaan dus 😬

Ik vind het wel leuk. Nu niet echt een must see als marvels fan ofzo, maar kijkt makkelijk weg. Zeker geen spijt van dat ik gekeken heb en ik zal ze wellicht allemaal uitkijken.

eerste 2 afl gezien en moet zeggen dat het wel 10x beter is dan pakweg Ms. Marvel of SheHulk.
Nu als ik dit lees vrees ik wel voor de rest :p

Ik vind het geen top reeks, maar het is nog kijkbaar. SheHulk nooit gezien. Ms Marvel had enkele goede afleveringen en enkele mindere. Wandavision vond ik kak (grotendeels), dan vind ik dit beter.
't Is alleszins beter dan The Acolyte (Star Wars), mss ook wel omdat mijn verwachtingen nu niet echt hoog meer liggen.
Het laatste dat ze uitgebracht hebben dat ik echt goed vond was Loki.

99 euro voor standaard voir 1 jaar en 140(!) Voir premium( 4k en dolby atmos) , zijn daar ook aant doirslaan bij disney plus.

In amerika ist al 160 dollar 🤯🤯😱😱😱

99 euro voor standaard voir 1 jaar en 140(!) Voir premium( 4k en dolby atmos) , zijn daar ook aant doirslaan bij disney plus.

To be fair. Netflix is 19,99 per maand, dat is nog steeds meer.
Dat ze zich dan maar inzetten dat er meer te zien is op disney+

To be fair. Netflix is 19,99 per maand, dat is nog steeds meer.
Dat ze zich dan maar inzetten dat er meer te zien is op disney+
Screenshot-20241018-103223-Gallery.jpg
mja ma bij disney gaat het toch hard hoor, dit jaar was het 109, volgend jaar 140(mocht ik nog premium pakken),en het jaar daarop 160(?)

Ok , maar Spiderman dan ook , jammer dat ze beide er dan niet opzetten.

Spiderman inderdaad ook maar de recentste (Tom Holland) is een soort co-productie die mag dus meedoen met de rest van Marvel. Maar bv ook een Morbius en Madame Spiderweb (of zoiets) zijn zoals Venom volledig van Sony. Sony heeft niet echt een goeie reputatie de laatste jaren als ze op hun eentje een superhelden film moeten maken.

Ooit lang geleden was Marvel bijna failliet en hebben ze hun bekendste helden verkocht aan Sony (Spiderman en co) en Fox (X-Men). Door de overname van Disney van Fox zitten de X-men (Deadpool en Wolverine) weer volledig in het Disney mandje maar Spiderman en co dus (nog) niet.

Vanaf 1 december kost een abonnement €13,99 per maand. Ik gebruik de service amper dus dit wordt eentje om te gebruiken bij degelijke releases (dus voorlopig What If...? S3 en Daredevil Born Again).

Begint allemaal zeer duur te worden als je meerdere abonnementen hebt tegelijkertijd. Ik heb nu Prime Video en HBO Max en dan Netflix gedeeld. Daarbovenop huur ik vaak via Google TV/Youtube. Van Apple TV+ heb ik totaal geen idee van het aanbod maar heb wel gezien dat zij de enige zijn die Civil War 2024 aanbieden. Misschien eens een maandje proberen.

160 dollar is nog vrij close to 140 euro.

Anyway, hoe duurder ze worden, hoe meer teleurgesteld ik word in hun service.

'dolby atmos' is quasi altijd een minderwaardige mix, die komt niet goed door hier op een echte atmos setup, hun video content is nog ok.

Prime video heeft gelijkaardige issues, maar die hun video stream is daarboven nog eens minderwaardig. Hard merkbare drops in resolutie en compressie die het beeld maar half decrompimeert.

Nu daarnaast, een bluray per maand kopen kost evenveel, maar daarmee je maar 1 film gezien.

Begint allemaal zeer duur te worden als je meerdere abonnementen hebt tegelijkertijd. Ik heb nu Prime Video en HBO Max en dan Netflix gedeeld. Daarbovenop huur ik vaak via Google TV/Youtube. Van Apple TV+ heb ik totaal geen idee van het aanbod maar heb wel gezien dat zij de enige zijn die Civil War 2024 aanbieden. Misschien eens een maandje proberen.
Heel veel kwaliteit op Apple +.

Volgens mijn profiel heb ik momenteel Disney+ (with ads) voor 6 EUR per maand. Volgens mij bestaat dat abonnement niet eens in België, er is dan ook geen enkele advertentie te zien. 🤷‍♂️

Ik denk dat Disney+ gewoon buiten vliegt bij mij , ik had nu een aanbieding van 3 maanden aan 3,99€ per maand. 13,99 /maand is echt te veel. Bij mij is het voornamelijk voor Marvel en Star Wars en er komt gewoon te weinig uit dat de moeite is.

Terug
Bovenaan