Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Say Nothing, een kakelverse serie over The Troubles in Noord-Ierland is een dikke aanrader.
De scene in E2 waar de Britse inlichtingendienst die de hond van Gerry Adams ontvoert omdat ze denken dat die hen naar zijn baas gaat leiden is hilarisch.
Ik heb van 't weekend Disney+ nog eens geactiveerd voor een maand om een aantal nieuwe dingen te kunnen kijken. Agatha heb ik in 2 sessies volledig gezien. Er zaten een paar wat mindere afleveringen tussen maar al bij al vond ik dat toch vrij vlot wegkijken. Overall zeker de moeite om te kijken imo, maar ik vond Wandavision ook wel gewoon leuk en dit is eigenlijk gewoon season 2.Net Agatha gezien, ik vond dat toch wel goed, tbh.
vooral aflevering 7
met die waarzegster, als blijkt dat haar leven gewoon niet chronologisch loopt, en ze alles door elkaar ziet. dat verhaal vond ik echt goed ineen steken
Ben ongeveer op een derde van het tweede seizoen, maar niveau ligt hoog. Het zijn de details die het hem doen; die aflevering in S1 waar het 'Breng je dochter naar het werk-dag is' en je dan overal in dat politiekantoor agenten met hun dochters ziet. Of nu Tobias stand in is voor die blauwe mannen en je nu in elke aflevering overal in dat huis subtiele blauwe handafdrukken ziet. Schitterend!Ik denk nog steeds dat dit de beste komische reeks ooit gemaakt is. Ik quote sommige zaken nog steeds bijna wekelijks.Arrested Developement is toch top ze.Ben ongeveer op een derde van het tweede seizoen, maar niveau ligt hoog. Het zijn de details die het hem doen; die aflevering in S1 waar het 'Breng je dochter naar het werk-dag is' en je dan overal in dat politiekantoor agenten met hun dochters ziet. Of nu Tobias stand in is voor die blauwe mannen en je nu in elke aflevering overal in dat huis subtiele blauwe handafdrukken ziet. Schitterend!
Ongelofelijk dat ik dit nu pas ontdek.
Samen met It's Always Sunny en Parks & Recreation mijn favoriete komische serie ooit.Ik denk nog steeds dat dit de beste komische reeks ooit gemaakt is. Ik quote sommige zaken nog steeds bijna wekelijks.
Je zou het eigenlijk sowieso eens een tweede keer moeten zien omdat er heel veel verborgen grapjes zijn die je de eerste keer waarschijnlijk mist omdat het tempo gewoon zo hoog ligt. Soms moppen in een bepaalde aflevering die pas een paar afleveringen later uitgelegd worden.
"You're going to tell the man wearing a... two thousand dollar suit??"Waar, wat, hoe?Disney staat weer aan 2€ voor 4 maanden.
Alleen voor nieuwe of niet lopende accounts.Waar, wat, hoe?