Disney+

Enkele nieuwtjes. Shang-chi komt uit op 12 november, dat zijn niet de beloofde 45 dagen na cinema release maar eerder tegen de 80:
Verder komen op die dag ook Jungle Cruise gratis uit en een preview van Book of Boba Fett.

Vanaf vandaag zijn ook Y the last man, Star Wars Visions en 2 seizoenen van The Orville beschikbaar. Er is mss een kleine kans dat het 3e seizoen ook wekelijks op het scherm verschijnt maar dat is afwachten.

The Orville zou ik een serieuze plus vinden. De eerste 2 seizoenen heb ik gevolgd via 2BE, maar ik heb daardoor een episode gemist omdat ze die verplaatst of niet uitgezonden hadden (Identity Part II). Classic lineaire tv zever dus.

@sink Het is gratis. Het is niet bekend hoe het Eternals zal vergaan, analisten speculeren dat die gewoon na 3 tot 6 maanden op Disney Plus verschijnen zoals het pre-COVID gebeurde met de Disney films.

Iemand Only Murders In The Building al gezien? De moeite?
En dat Y: The Last Man?

Had ergens gezien dat Free Guy deze week naar Disney+ komt. Ik vind wel niet of het gratis of nog betalend is.

35MTC0T.png

Y: the last man, iemand al gezien? Ik wil er wel aan beginnen maar ik ben bang dat dit weer a la Oceans 8, of Ghostbusters (2016) gaat zijn als jullie snappen wat ik bedoel?

Ik heb er helemaal niets op tegen dat er vrouwen in meespelen integendeel, maar wel als het is om een statement te maken.
Ik heb het zelf nog niet gezien maar staat wel op mijn lijst.
Y the last man is echter gebaseerd op reeds lang bestaand stripreeks. Eerste uit 2002.
Vermoed dus niet dat het is om statement te maken. 🤞

Er komen behoorlijk wat grote titels in oktober, met Black Widow en Reservation Dogs als uitschieters.

En toch ben ik het meest enthousiast met Atlanta en What we do in the shadows. Eindelijk.

Atlanta <3

Ik zie ook dat Legion volledig beschikbaar zal zijn!

Die had ik gemist, bedankt voor de heads up. Die had ik altijd geskipt om de een of andere reden terwijl het me wel paar keer aangeraden is en ik altijd een lichte crush op Aubrey Plaza heb gehad.

Ik heb nu al 3 afleveringen gezien van Y: the last man, ik moet zeggen tot nu toe vind ik er maar weinig aan komt zeer traag op gang gebeurd bijna niets in, Buiten Diane Lane geen cast die me kan bekoren.

Kan iemand eens kijken als hij The Night House aan zet welke audio en ondertiteling er beschikbaar is?

Ik wou net kijken via mij iPad maar audio en ondertiteling enkel in het Frans

Kan iemand eens kijken als hij The Night House aan zet welke audio en ondertiteling er beschikbaar is?

Ik wou net kijken via mij iPad maar audio en ondertiteling enkel in het Frans
Ik wou deze gisteren ook zien en had ook enkel Franse audio en subs. Hopelijk is er een kans dat ze toch nog de gewone versie er op zetten?

Ik snap niet goed waarom Disney trouwens niet gewoon veel meer films van Fox en Searchlight op Disney+ zet, ze zijn er toch de eigenaar van… De nieuwere zoals The French Dispatch en The Last Duel zouden er wel telkens na enkele maanden op komen?

Ok bedankt voor het checken.
Ik denk dat we best eens contact opnemen met Disney+ zelf.

Ja, dat snap ik ook niet. De oudere van Wes Anderson staan er op, maar Moonrise Kingdom en Fantastic Mr Fox niet. En zijn laatste 2 dan weer wel.

Terug
Bovenaan