Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Hoezo sponsoren? Een thuisverpleegster om alles uit te trekken?Bijkomende vraag:
Dresscode parenclub 18+: wie sponsort?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo sponsoren? Een thuisverpleegster om alles uit te trekken?Bijkomende vraag:
Dresscode parenclub 18+: wie sponsort?
Wordt dit uitstapje gedekt door de sociale zekerheid?Hoezo sponsoren? Een thuisverpleegster om alles uit te trekken?
Zeg met opzet een misse naam en krijg vervolgens oep u bakkes van de partnerWeet iemand hoe je seks moet initiëren in een parenclub nadat je een dag vol ergernissen op je werk hebt gehad?
Als ge Evelien zegt krijgt ge fotosZeg met opzet een misse naam en krijg vervolgens oep u bakkes van de partner
Voor wat staat Maga? Make anus great again?Mag ik mijn MAGA pet dragen of moet ik echt VOLLEDIG naakt zijn??????
Terechte terechtwijzing, @fear of god .
Eigen draad eerst? Hoge tijd dat we het cordon doorbreken in zwamTerechte terechtwijzing, @fear of god .
Dat komt hier een beetje reclam maken voor ulder eigen topic.
In plaats van te zoeken naar een oplossing voor het verdomde lekkere geile gekreun...
Make A-cup Grow AgainVoor wat staat Maga? Make anus great again?
Eigen frieten eerst.Eigen draad eerst? Hoge tijd dat we het cordon doorbreken in zwam
Ah, mijnen besten, ik voel dat we meer en meer dichter, zelfs nader tot een oplossing komen!Het wordt hier stilaan tijd voor een subforum!
Ah dat is dat kreunend geluid op u slaapkamer?Mannekes, dat ik dit nu maar pas ontdekt heb...
Telenet, kanaal 33, baby tv.
Kom er toevallig op terecht, kende zelfs die hele zender niet.
Middernacht, programma 'dromige nachten'.
Zie hier nu al een half uur kleurige regenbogen in het rond draaien, af en toe duikt er een zon op zoals bij de Teletubbies die wordt verdreven door psychedelische wolken.
Dat allemaal begeleid door psychedelische muziek, met een sitar en fluitmuziek.
Hoe goed is dat?
Wordt er helemaal stoned van!
Geen idee wie hier de doelgroep van is, maar dat kan toch onmogelijk voor baby's zijn. What the fuck, zeg,
Hier zouden The Beatles stuk jaloers op zijn met hun Lucy in the Sky with Diamonds.
Peace, man.
Ik ben zelfs het gekreun al helemaal vergeten.
Ik zie nu een roze olifant! En hij blaast op zijn fluit.
Geen idee, maar ik zit al op hete kolen om straks terug terug in trance te geraken op baby tv. Hoe goed is dat, seg?Ah dat is dat kreunend geluid op u slaapkamer?
Geen idee, maar ik zit al op hete kolen om straks terug terug in trance te geraken op baby tv. Hoe goed is dat, seg?
Als ik echt mag kiezen zou ik wel liever terug de trampoline girls op mijn scherm zien springen 's nachts. Dat waren nogal eens tijden.
Mja, ik had er nu precies iets meer van verwacht...Compromis

Nee, playboySigma boy