Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er stond in de originele posts 5 bicky's en 3 Julietjes. Dus kiezen, jongeheer.![]()
Voor mij mag het een partouze zijn, want ge stelt mij wel voor moeilijke keuzes...
Ik zet deze ook even ongecensureerd neer hier.Eens er kinderen zijn moet er ook niet meer gevogeld worden!
Seks is voor de voortplanting!
Voila.
MisterV(anachterHeeftHijHetLiefst), je moet uw eigen fantasietjes niet projecteren op de onschuldige straight forumgebruikertjes hier.Een heel topic voor niks. Je weet zelf ook wel dat het uw Grindr date* is die ligt na te genieten in uw bed.
* Conner Rousseau
Een heel topic voor niks. Je weet zelf ook wel dat het uw Grindr date* is die ligt na te genieten in uw bed.
* Conner Rousseau
Als MisterV er niet is zullen er ook niet veel vrouwtjes meer zijn. Connertjes des te meer.MisterV is bij deze geschrapt van de parenclubmeeting.
Meer vrouwtjes en bicky's over voor ons!
Ok, ik kies een treintje dan...Er stond in de originele posts 5 bicky's en 3 Julietjes. Dus kiezen, jongeheer.
De vraag is natuurlijk of die Julietjes ook aan de bicky's mogen zitten?

Niks met minderjarigen in dit topic mateke!
Geef mij maar haar dochter

De verpleegster is onderweg.Geen idee. Maar de dag dat ik in mijn slaapkamer te horen krijg 'dat er niks meer overeind blijft', mag je mij een spuitje komen geven.
Ze is er.De verpleegster is onderweg.
Ze is op weg naar jou nu, voor jouw gezoem.Ondergaan![]()
En is't opgelost bij jou?