Slyke
Well-known member
Nog ni gezien? En ze is al 24u onderweg van Gent naar Dilbeek.Kweeni, ge hebt zo voor u gehouden zekers? Nog ni gezien
Je gaat dat zien, waarschijnlijk via een ommeweg naar Kortrijk...

@MisterV : wat zijn we aan het doen?
Enkel @Ruigen Das en ik zijn slachtoffer van respectievelijk gezoem en gekreun.
