Huh ik heb die warmtepomp nog nooit gehoord?
Buiten hoor je daar niks van. Maar binnen (en vooral 's nachts als het stil is) hoor je dat getril op de gevel wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh ik heb die warmtepomp nog nooit gehoord?
Ga ik komende dagen eens navragenVolgende keer dat je het nog eens hoort die ventilatie unit eens uitschakelen. Indien dan nog aanwezig volledig de elektriciteit eens uitschakelen, als het dan niet meer te horen is je kringen één voor één aanzetten om te lokaliseren vanwaar het komt.
Is dat een ventilatiesysteem C of D? Hoe lang draait dat al en heeft dat ooit al onderhoud gekregen?
Je hoeft niet obees te zijn om met een CPAP te moeten slapen. Die dingen maken tegenwoordig ook veel minder lawaai dan vroeger en het zou een ritmisch geluid moeten maken i.p.v. doorlopend gezoem, de moderne toestellen "ademen" mee zodat je niet die constante tegendruk hebt.Toevallig geen buren die obees zijn? Ik heb daar ooit last van gehad en het bleek de onderbuur te zijn die met een apneu toestel sliep.
Enorm irritant.
Was een piepend geluid en als dat extra druk gaf dan piepte dat extra....Misschien geen cpap maar zuurstoffles ofzo....was wel degelijk iemand die extreem overgewicht had.Je hoeft niet obees te zijn om met een CPAP te moeten slapen. Die dingen maken tegenwoordig ook veel minder lawaai dan vroeger en het zou een ritmisch geluid moeten maken i.p.v. doorlopend gezoem, de moderne toestellen "ademen" mee zodat je niet die constante tegendruk hebt.
In een ver verleden was er een tijd dat ik op een appartement woonde en de gewoonte had om een paar keer per week van 5u30 tot 6u30 op de rollen te rijden.
Appartement gaf aan de achterzijde uit op een binnenplaats.
Op een bepaald moment zie ik op een ochtend terwijl ik binnen aan het fietsen ben onze buurvrouw daar rondlopen en in het rond kijken.
Vreemd zo vroeg op dit uur, dus ik kijk uit het raam en vraag of alles ok is?
Zegt ze me dat ze al weken op zoek is naar een zoemend geluid dat ze af en toe 's ochtends hoort en dat ze denkt dat het van daar ergens moet komen want in de kelder heeft ze het ook niet gevonden...
Dan was het rap duidelijk wat de reden was...
Ik heb mijn trainingsregime dan ook wat aangepast uiteraard!