Druggebruik

XTC werkt niet bij mij. Enkel MDMA Kristal, één keer gebruikt en ik heb nog nooit zo veel liefde gevoeld voor het leven, mens, dier en wereld.
XTC is MDMA kristal in een pilleke. Effect is exact hetzelfde.
Als het geen effect had, waren het wellicht pillen met iets anders in.

Die flakka daar hoor je precies niets meer van? Dat was een tijd geleden in het nieuws na een paar incidenten in een aantal marginale gemeentes in de westhoek en dan ineens gedaan?

Die flakka daar hoor je precies niets meer van? Dat was een tijd geleden in het nieuws na een paar incidenten in een aantal marginale gemeentes in de westhoek en dan ineens gedaan?
Prijs van flakka is nu hoger dan van heroïne. Grootste deel van die gebruikers gebruikten flakka omdat dat toen goedkoper was. (Dixit iemand uit gemeentebestuur Roeselare)

XTC is MDMA kristal in een pilleke. Effect is exact hetzelfde.
Als het geen effect had, waren het wellicht pillen met iets anders in.
Ik weet het, maar terwijl vrienden volledig het effect ervaren, ervaarde ik niets op XTC. Ik weet niet waarom, misschien omdat mijn buik of darmen het niet goed opnemen. Nasaal was het heel snel

Ik weet het, maar terwijl vrienden volledig het effect ervaren, ervaarde ik niets op XTC. Ik weet niet waarom, misschien omdat mijn buik of darmen het niet goed opnemen. Nasaal was het heel snel
Ow, mdma snuiven, dat is toch ook niet courant.

Volgens mij zit er in XTC ook wel meer dan MDMA, daar moet iets speedy inzitten

Maar je voelt je wel zo depressief als een hond de dag erop.
Amai ooit eens een collega gehad die in het weekend aan de coke zat. Ofwel kwam hij de maandag niet ofwel was hij zo depri als iets. En maar klagen en zagen,... en ik ga het nooit meer doen,... en nu zal alles veranderen,... en de zaterdag terug hetzelfde liedje.
Na 4 maanden was het dan ook buiten op het werk. Wel veel bijgeleerd over dat milieu 😀

Amai ooit eens een collega gehad die in het weekend aan de coke zat. Ofwel kwam hij de maandag niet ofwel was hij zo depri als iets. En maar klagen en zagen,... en ik ga het nooit meer doen,... en nu zal alles veranderen,... en de zaterdag terug hetzelfde liedje.
Na 4 maanden was het dan ook buiten op het werk. Wel veel bijgeleerd over dat milieu 😀
Ik ben altijd gaan werken toen ik nog gebruikte lol
Persoonlijk moet je daar gewoon mee stoppen, word daar echt knettergek van haha
Heel content dat ik ermee gestopt ben, kan de mensen alleen maar aanraden van er ook mee te stoppen en iets te maken van uw leven.
Het is zeker niet makkelijk, maar dat is met alles zo.
Discipline is de sleutel tot succes.

Was nu deze week in munchen. Blijkbaar kan je daar dus als resident 50g cannabis per persoon via apotheek kopen. Die stad marcheerde ook gewoon hoor. Megasafe. Deftig introduceren en je lost denk ik veel problemen hier op. V illegale verkoop tot celstraffen en alles daartussen.

Dat is wel niet dezelfde weed als in Nederland in de shops.
Van die Topweed in Nederland met hoog thc gehalte word je Psychotisch.
Lacen ook met Fentanyl...
Dat zal daar in Duitsland niet het geval zijn, die is natuurlijker.

Laatst bewerkt:
Dat is wel niet dezelfde weed als in Nederland in de shops.
Van die Topweed in Nederland met hoog thc gehalte word je Psychotisch.
Lacen ook met Fentanyl...
Dat zal daar in Duitsland niet het geval zijn, die is natuurlijker.
Ik heb ooit eens een stukje space cake gegeten uit Amsterdam.
Slechtste ervaring van mijn leven.
Enorm paranoïde, minuten leken uren te duren. Precies alsof ik gevangen zat in mijn eigen geest.
Duurde zeker een 2-3u tot als ik ging slapen en de ochtend nadien voelde toch ook nog relatief vreemd/paranoide aan.

Oa omwille van die reden zou ik nooit nog een andere drug durven proberen.

Sommige mensen worden ziek van gewoon weed te roken, heb er toch wel een paar gekent die knalgeel werden overgaven.
Ik ken ook iemand die nooit problemen had met Paddo's tot we amazone Paddo's gegeten hadden werd die heel paranoide en ineens was hij weg lol Ikzelf heb nooit iets voorgehad alleen de combinatie met hitte drank en drugs is wel een paar keer bijna fataal geweest haha (zomer)
Gold strike is gevaarlijk (50%)
Ik heb een psychose gehad na jaren gebruiken, wat een hel was dat.
Gedwongen opname gehad
Ik zou u aanraden van nooit te gebruiken, verslaving is een vreselijke ziekte.
Ik heb weed koekskes gegeten en daar weed op gerookt lol zo tam ik daarvan was, dat ik nog geen blikske cola uit de frigo wou gaan halen lol

Nooit iets voorgehad maar wel een paar keer bijna gestorven. Klinkt niet echt logisch 😅
Dat was door de Gold strike 50% alcohol plus hitte in de zomer
En ook is misse combinatie gemaakt Wijn na bier is fijn, bier naa wijn is venijn.
Ik ben nooit ziek geweest door drugs zelf, het was drank en hitte, das een gevaarlijke combinatie.
Wel door in de volle zon 35 graden weed te roken ff lage bloeddruk gehad, zwart voor men ogen, maar was ineens terug weg.
Ik ben nooit door drugs echt ziek geweest, alleen sufkloppen van XTC pillen, maar dat zijn dingen dat iedereen voor heeft gehad.
Drugs gebruiken is niet logisch lol

Zo leuk weekend achter de rug…. Partyweekend met the boys in de Ardennen. Wegens werk wat later toegekomen. Toch wel wat honger. Stonden daar zuurtjes op tafel. Denk een stuk of 4 5 genomen. Bleken het edibles thc te zijn. Thx for the heads up vrienden!! Van 7-11 uur echt wel gedacht dat ik ging doodgaan. Mijn horloge die de melding gaf…. Zwarten. Je ligt neer en je hartslag is 140….
Heel mijn lichaam die zich opspande en begon te shaken. Dit kon ik wel weer uitzetten door effe te bewegen maar het kwam altijd terug. Mentaal overal gezeten. Kotske erbij. En om 11u30 was ik weer helemaal tip top in orde.

Drugs are bad mkay…. Maar de rest van het weekend wel redelijk chill hier rondgelopen.

Het waren deze voor de kenners. Geen idee of dat straffe toebak is of niet

https://urb.shop/products/d9-thc-gu...yCfAqnk8l7eGY3RO7OBCRXq8ORshcFcU6DzO5hgC7sK5Z

Terug
Bovenaan