XTC werkt niet bij mij. Enkel MDMA Kristal, één keer gebruikt en ik heb nog nooit zo veel liefde gevoeld voor het leven, mens, dier en wereld.Toen ik uitging waren het al speed en xtc wat de klok sloeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XTC werkt niet bij mij. Enkel MDMA Kristal, één keer gebruikt en ik heb nog nooit zo veel liefde gevoeld voor het leven, mens, dier en wereld.Toen ik uitging waren het al speed en xtc wat de klok sloeg.
XTC is MDMA kristal in een pilleke. Effect is exact hetzelfde.XTC werkt niet bij mij. Enkel MDMA Kristal, één keer gebruikt en ik heb nog nooit zo veel liefde gevoeld voor het leven, mens, dier en wereld.
Prijs van flakka is nu hoger dan van heroïne. Grootste deel van die gebruikers gebruikten flakka omdat dat toen goedkoper was. (Dixit iemand uit gemeentebestuur Roeselare)Die flakka daar hoor je precies niets meer van? Dat was een tijd geleden in het nieuws na een paar incidenten in een aantal marginale gemeentes in de westhoek en dan ineens gedaan?
Ik weet het, maar terwijl vrienden volledig het effect ervaren, ervaarde ik niets op XTC. Ik weet niet waarom, misschien omdat mijn buik of darmen het niet goed opnemen. Nasaal was het heel snelXTC is MDMA kristal in een pilleke. Effect is exact hetzelfde.
Als het geen effect had, waren het wellicht pillen met iets anders in.
Ow, mdma snuiven, dat is toch ook niet courant.Ik weet het, maar terwijl vrienden volledig het effect ervaren, ervaarde ik niets op XTC. Ik weet niet waarom, misschien omdat mijn buik of darmen het niet goed opnemen. Nasaal was het heel snel
Dat is de eeuwige discussie onder xtc-gebruikersOw, mdma snuiven, dat is toch ook niet courant.
Volgens mij zit er in XTC ook wel meer dan MDMA, daar moet iets speedy inzitten

Het is ook nergens meer te vinden. Ik dacht dat België een van de grootste producenten was van synthesise drugs.Ow, mdma snuiven, dat is toch ook niet courant.
Volgens mij zit er in XTC ook wel meer dan MDMA, daar moet iets speedy inzitten
en babbelen, dat kunnen ze!Dat is de eeuwige discussie onder xtc-gebruikers![]()
Kristallen zijn misschien minder courant dan XTC pillen, maar zeker nog te krijgen.Het is ook nergens meer te vinden. Ik dacht dat België een van de grootste producenten was van synthesise drugs.
Amai ooit eens een collega gehad die in het weekend aan de coke zat. Ofwel kwam hij de maandag niet ofwel was hij zo depri als iets. En maar klagen en zagen,... en ik ga het nooit meer doen,... en nu zal alles veranderen,... en de zaterdag terug hetzelfde liedje.Maar je voelt je wel zo depressief als een hond de dag erop.

Ik ben altijd gaan werken toen ik nog gebruikte lolAmai ooit eens een collega gehad die in het weekend aan de coke zat. Ofwel kwam hij de maandag niet ofwel was hij zo depri als iets. En maar klagen en zagen,... en ik ga het nooit meer doen,... en nu zal alles veranderen,... en de zaterdag terug hetzelfde liedje.
Na 4 maanden was het dan ook buiten op het werk. Wel veel bijgeleerd over dat milieu![]()
Ik heb ooit eens een stukje space cake gegeten uit Amsterdam.Dat is wel niet dezelfde weed als in Nederland in de shops.
Van die Topweed in Nederland met hoog thc gehalte word je Psychotisch.
Lacen ook met Fentanyl...
Dat zal daar in Duitsland niet het geval zijn, die is natuurlijker.
Ikzelf heb nooit iets voorgehad alleen de combinatie met hitte drank en drugs is wel een paar keer bijna fataal geweest haha (zomer)

hahaNooit iets voorgehad maar wel een paar keer bijna gestorven. Klinkt niet echt logisch![]()
Dat was door de Gold strike 50% alcohol plus hitte in de zomerNooit iets voorgehad maar wel een paar keer bijna gestorven. Klinkt niet echt logisch![]()