Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, maar BK vind ik dan ook wel beter dan Quick of MacDo (als ik echt een maaltijdgevoel wil hebben).Het is Amerikaans, dus het is eens wat anders. Er zullen wel betere donuts te verkrijgen zijn, maar dat was bij de opening van de eerste Burger King toch ook het geval?
Five Guys is nog beter.Zeker, maar BK vind ik dan ook wel beter dan Quick of MacDo (als ik echt een maaltijdgevoel wil hebben).

Five Guys is nog beter.
Maar de rij zal om de nieuwigheid zijn en iconische fastfoodketens gaan altijd wel aantrek hebben.

Enkel in Antwerpen zeker? Alex Agnew had die ook al enkele keren vermeld in zijn podcast.Five Guys is nog beter.
Maar de rij zal om de nieuwigheid zijn en iconische fastfoodketens gaan altijd wel aantrek hebben.
O ja, aan de Brooklyn Bridge. Dat was het laatste middagmaal in NY voor mijn vrouw en ik het vliegtuig terug moesten nemen. Dat was inderdaad heel goed. In 'n Out is ook goed.Shake Shack is nog beter
Grappig genoeg eet ik graag donuts maar zelfs in de VS nog nooit naar een dunkin donuts geweest.
Ik dacht van wel. De milkshake met stukjes crispy bacon is een aanrader.Enkel in Antwerpen zeker? Alex Agnew had die ook al enkele keren vermeld in zijn podcast.
milkshake met stukjes crispy bacon

Best donuts ever.Net gezien dat er in Gent een Dunkin' Donuts vestiging is, met serieuze wachtrij. Wat maakt dit zo speciaal?
Starbucks is hier toch al een tijdje hoor:België loopt steeds achter als het op Amerikaanse ketens afkomt. We hebben nog maar vrij recent een Burger King of een Starbucks en een KFC, stel u voor.
Ik snap de hype niet helemaal. Waarom zouden die ketens uit de USA perse naar hier moeten komen? Er zijn hier zat goeie tentjes om te eten. Ware het niet van zelfstandigen of kleine ketens. Met die grote zaken gaat toch een stuk originaliteit zoek. Over de werksfeer en laagbetaalde arbeid spreek ik me nog niet uit.Op 16 augustus 2008 ging de eerste vestiging van Starbucks open in de vertrekhal op Brussels Airport.
Ik ben van Dendermonde, Brussel is wat ver.. Het is deels hype ja. Maar die kleine zelfstandigen zijn met hun speciallekes pas begonnen dankzij de Starbucks hype. Voor Starbucks had je in Gent enkel Mokabon dat wat gekend was als koffiezaak, nu zijn het er overal.Starbucks is hier toch al een tijdje hoor:
Ik snap de hype niet helemaal. Waarom zouden die ketens uit de USA perse naar hier moeten komen? Er zijn hier zat goeie tentjes om te eten. Ware het niet van zelfstandigen of kleine ketens. Met die grote zaken gaat toch een stuk originaliteit zoek. Over de werksfeer en laagbetaalde arbeid spreek ik me nog niet uit.