Dutch Travel Maniac

Het is de ene na de andere nu die je ziet, en allemaal met dezelfde zever van "good guy" ," its europe, i can film what i want", "im filming myself", met hun duimpje omhoog. Bewust naar een soort van arabische markt gaan en dan verontwaardigd zijn dat er daar geen blanken rondlopen. Een random dakloze gaan interviewen om te vragen of het hier goed is en of er veel misdaad is,...
 
Het is de ene na de andere nu die je ziet, en allemaal met dezelfde zever van "good guy" ," its europe, i can film what i want", "im filming myself", met hun duimpje omhoog. Bewust naar een soort van arabische markt gaan en dan verontwaardigd zijn dat er daar geen blanken rondlopen. Een random dakloze gaan interviewen om te vragen of het hier goed is en of er veel misdaad is,...
Tja, door de kanker die social media is geworden kan je hier goed geld aan verdienen. Waarom nog iets aanvangen met je leven als je meer kan verdienen door dit soort zaken uit te steken uiteindelijk, toch altijd genoeg "kritische kijkers" die denken dat de verzwegen waarheid op bv. YouTube te vinden is in wat het algortime hen voorschotelt.
 
Het is de ene na de andere nu die je ziet, en allemaal met dezelfde zever van "good guy" ," its europe, i can film what i want", "im filming myself", met hun duimpje omhoog. Bewust naar een soort van arabische markt gaan en dan verontwaardigd zijn dat er daar geen blanken rondlopen. Een random dakloze gaan interviewen om te vragen of het hier goed is en of er veel misdaad is,...
't is nu wel een feit dat je in sommige buurten al veel moeite moet doen om niet op een Arabische markt terecht te komen hé.
Voor de rest wel akkoord trouwens.
 
't is nu wel een feit dat je in sommige buurten al veel moeite moet doen om niet op een Arabische markt terecht te komen hé.
Voor de rest wel akkoord trouwens.
ja zal idd zo zijn, maar net zoals je in Amerika, Spanje,... ook van die gemeenschappen hebt met belgen. Is een beetje eigen aan ieder volk denk ik dat ze mekaar opzoeken en hun eigen tradities een beetje doen ook al zijn ze in een ander land. En hoe meer er zijn hoe groter die gemeenschappen natuurlijk gaan worden.
 
ja zal idd zo zijn, maar net zoals je in Amerika, Spanje,... ook van die gemeenschappen hebt met belgen. Is een beetje eigen aan ieder volk denk ik dat ze mekaar opzoeken en hun eigen tradities een beetje doen ook al zijn ze in een ander land. En hoe meer er zijn hoe groter die gemeenschappen natuurlijk gaan worden.

Goh ja, in Brussel is iets van 75% van buitenlandse afkomst en is 90% van de jongeren onder 20 van buitenlandse afkomst.
Dan moet je natuurlijk al je best doen om ze net niet tegen te komen natuurlijk.
In andere grote Europese steden zit je ook met een gigantische migranten populatie, dus zo hard moet je daar niet zoeken naar andere gemeenschappen.

Waar over heel België nog 75% een Belgische achtergrond had in 2005 is dat nu nog maar 63 procent.
Aan dat tempo moet je nog goed op zoek gaan naar de Belgische gemeenschap binnen enkele decennia om YouTube video's te maken.
 
Goh ja, in Brussel is iets van 75% van buitenlandse afkomst en is 90% van de jongeren onder 20 van buitenlandse afkomst.
Dan moet je natuurlijk al je best doen om ze net niet tegen te komen natuurlijk.
In andere grote Europese steden zit je ook met een gigantische migranten populatie, dus zo hard moet je daar niet zoeken naar andere gemeenschappen.

Waar over heel België nog 75% een Belgische achtergrond had in 2005 is dat nu nog maar 63 procent.
Aan dat tempo moet je nog goed op zoek gaan naar de Belgische gemeenschap binnen enkele decennia om YouTube video's te maken.
Ja klopt, maar er wordt daarover gedaan alsof migratie en politiek de enige oorzaak is, maar er wordt wel vergeten dat zij meestal 4-5 kinderen hebben en wij gemiddeld max 2 kinderen hebben. Daardoor gaat het natuurlijk ook wel hard.
 
De tijden dat Moslims gemiddeld 4-5 kinderen ligt al een tijdje achter ons hoor. Ook de jongere Moslims (jonger dan 35) hebben volgens de laatste onderzoeken maar 1 a 2 kinderen max. Gemiddeld he, en dan specifiek Moslims die hier zijn opgegroeid.
 
Goh ja, in Brussel is iets van 75% van buitenlandse afkomst en is 90% van de jongeren onder 20 van buitenlandse afkomst.
Dan moet je natuurlijk al je best doen om ze net niet tegen te komen natuurlijk.
In andere grote Europese steden zit je ook met een gigantische migranten populatie, dus zo hard moet je daar niet zoeken naar andere gemeenschappen.

Waar over heel België nog 75% een Belgische achtergrond had in 2005 is dat nu nog maar 63 procent.
Aan dat tempo moet je nog goed op zoek gaan naar de Belgische gemeenschap binnen enkele decennia om YouTube video's te maken.
Buitenlandse afkomst gaat wel veel breder dan waar men in deze discussie op doelt.
 
richtlijn Nieuw
Graag herhaal ik onze vorige melding:

Het politieke of maatschappelijke debat wordt hier niet gevoerd. Het kan hier gaan over de filmpjes, de inhoud en de persoon. We beseffen dat het een dunne lijn is, maar zodra het abstracter en algemener wordt, is het meer voer voor P&A.

Verder zijn stigmatiserende -en uiteraard ook racistische- uitspraken niet toegelaten hier, maar dat spreekt voor zich.

Het politieke stuk is naar hier verhuisd: https://www.beyondgaming.be/threads/onveiligheidsgevoel-geweld-op-straat-oorzaken-en-aanpak.40028/
 
Terug
Bovenaan