coolblueVia waar is hij aangekocht? Online, keten, lokale zelfstandige?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coolblueVia waar is hij aangekocht? Online, keten, lokale zelfstandige?
Die zijn vrij flexibel, gewoon aangeven dat je indien er geen oplossing komt je testaankoop gaat contacteren. Dan komen ze meestal snel met een oplossing.coolblue
En dat de eerste zes maanden de bewijslast bij de verkoper ligt om aan te tonen dat het jouw schuld is dat die rubber is kapot gegaan.
coolblue zal de dichting (besteld via siemens zelf) terugbetalencoolblue

Ah bizar, hier hebben we een volledig ontwerp + offerte gekregen van hun, maar niets getekend en enkel toegezegd dat we een afspraak gingen maken in de showroom. Dat vond ik nu niet erg.Wij hadden net hetzelfde op de bis beurs bij DSM. Die verkoper wou er ni aan beginnen zonder dat we akkoord gingen. Vriendelijk bedankt en vertrokken.
Daarom heten ze ook AdremAh bizar, hier hebben we een volledig ontwerp + offerte gekregen van hun, maar niets getekend en enkel toegezegd dat we een afspraak gingen maken in de showroom. Dat vond ik nu niet erg.
Vriendelijkste was Adrem keukens, daar gaan we ook nog eens langs.

Zelfs bij dsm filiaal. Keuken 36.000 maar met bisbeurs 47% korting en 24 op atag toestellen 22,5 k enkel vandaag…Wij hadden net hetzelfde op de bis beurs bij DSM. Die verkoper wou er ni aan beginnen zonder dat we akkoord gingen. Vriendelijk bedankt en vertrokken.

Dat was op Batibouw ook zo.Net op Bisbeurs geweest, holy fuck wat een gangsterpraktijken bij die keukenbouwers
We gaan langs om even te brainstormen voor een nieuwe keuken, laten het uittekenen en willen dan graag een afspraak in de showroom om rustig alles nog eens te overlopen ipv daar gewoon op een blad af te gaan.
"Ja maar de korting is enkel vandaag"
"Meneer, u kiest vandaag geen keuken, maar wel een keukenbouwer. Enkel als u vandaag tekent blijft u alle voorwaarden houden, ook als u nog alles aanpast"
"Ja, nog even gesproken met mijn manager, ik kan u nog een super exclusieve korting geven maar enkel als u NU tekent"
"Meneer, wat zou uw vrouw zeggen als u deze korting aan u voorbij laat gaan"
Echt een degout van gekregen (Keukens de abdij).
We gaan langsgaan bij aan andere die gewoon opgeschreven heeft wat we wouden en zelf voorstelde om in de showroom langs te gaan.
Maar ik zag toch veel getekende bonnen dus het moet blijkbaar toch wel wat werken![]()
Das bij veel van die ketens zo, ook zonder bisbeurs. Geen plannen, geen volledige prijzen zonder eerst te tekenen (en maar kortingen gebruiken om u te proberen overtuigen), wat?Net op Bisbeurs geweest, holy fuck wat een gangsterpraktijken bij die keukenbouwers
We gaan langs om even te brainstormen voor een nieuwe keuken, laten het uittekenen en willen dan graag een afspraak in de showroom om rustig alles nog eens te overlopen ipv daar gewoon op een blad af te gaan.
"Ja maar de korting is enkel vandaag"
"Meneer, u kiest vandaag geen keuken, maar wel een keukenbouwer. Enkel als u vandaag tekent blijft u alle voorwaarden houden, ook als u nog alles aanpast"
"Ja, nog even gesproken met mijn manager, ik kan u nog een super exclusieve korting geven maar enkel als u NU tekent"
"Meneer, wat zou uw vrouw zeggen als u deze korting aan u voorbij laat gaan"
Echt een degout van gekregen (Keukens de abdij).
We gaan langsgaan bij aan andere die gewoon opgeschreven heeft wat we wouden en zelf voorstelde om in de showroom langs te gaan.
Maar ik zag toch veel getekende bonnen dus het moet blijkbaar toch wel wat werken![]()
Idem hier. De Schutter uit Zandhoven. Hele toffe mensen, denken mee, transparant en de prijs was zeker goed! De eerste die niet pushte om te tekenen i.t.t. Dovy en co.Das bij veel van die ketens zo, ook zonder bisbeurs. Geen plannen, geen volledige prijzen zonder eerst te tekenen (en maar kortingen gebruiken om u te proberen overtuigen), wat?
Wij zijn uiteindelijk bij een lokale keukenbouwer gegaan. Die mens had ons al drie keer een plan gemakt/hertekend met bijkomende offerte toen ik vroeg of ik nog niets moest tekenen; 'dat moet ge pas doen als ge beslist met ons te werken hé'
Wat een verschil