Eerste hulp bij Nieuwjaarsdrink

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
Medisch advies is niet toegelaten op dit forum, maar Zwam vormt natuurlijk een uitzondering, gezien de kwaliteit van de posters hier.

Vandaag en morgen zijn er overal nieuwjaarsdrinks. Op dat feest worden verschillende lichaamsvloeistoffen uitgewisseld. Voor de mensen die geen geluk hebben dat vorig jaar een recordjaar was qua aanwervingen van pas afgestudeerden, is dit natuurlijk een heel risicovolle periode.

Kan iemand advies geven hoe je kan vermijden, als je sociaal verplicht bent aanwezig te zijn, deze lichaamsvloeistoffen uit te wisselen?

(advies mag per type lichaamsvloeistof)

Gewoon overschakelen op... Dan hou je het ook droog.
200.gif

Thuis nu, fishsticks al binnen, restje van de 3 koningentaart, heb de boon FFS. Morgen met kroontje rondlopen...

Thuis nu, fishsticks al binnen, restje van de 3 koningentaart, heb de boon FFS. Morgen met kroontje rondlopen...
In welke tijdzone leefde gulder eigenlijk in Dilbeek?

In late night topic heb je net een merry Christmas gepost en nu is't al Driekoningen.
Of is dat het taartje van vorig jaar? (van Marcel zijn prijsdink, prijskamp).

In late night topic heb je net een merry Christmas gepost en nu is't al Driekoningen.
Hier kunt ge da al vinden zelle, is al men 2de taart zo op een, paar dagen tijd... Wel eerste keer het boontje. Soit ik kan de slaap niet vatten omwille van de naiuwjaarsdrink, ik dacht hier dus concrete tips te scoren vooraleer ik dus zat was, niet erna...

Een beetje teute, als ge ni kunt slapen,ni echt leute...

Ps, mss moet ge zoals @TRUMP een nief topic starten : vanaf wanneer mag je driekoningen taart beginnen eten.

Medisch advies is niet toegelaten op dit forum, maar Zwam vormt natuurlijk een uitzondering, gezien de kwaliteit van de posters hier.

Vandaag en morgen zijn er overal nieuwjaarsdrinks. Op dat feest worden verschillende lichaamsvloeistoffen uitgewisseld. Voor de mensen die geen geluk hebben dat vorig jaar een recordjaar was qua aanwervingen van pas afgestudeerden, is dit natuurlijk een heel risicovolle periode.

Kan iemand advies geven hoe je kan vermijden, als je sociaal verplicht bent aanwezig te zijn, deze lichaamsvloeistoffen uit te wisselen?

(advies mag per type lichaamsvloeistof)

Ik zou zeggen: hou je aan jouw eigen regels.

Beetje andermans topics om zeep helpen en dan zelf de regels buigen.

Of wordt dit weer gewist?

Iemand gaat u toch dat concept eens moeten uitleggen zelle, insert triple/ban/shame gif *

Ik zou zeggen: hou je aan jouw eigen regels.

Beetje andermans topics om zeep helpen en dan zelf de regels buigen.

Of wordt dit weer gewist?
Sorry, ik begrijp je niet. Ik heb geen regels, hé, die lichaamssappen zijn niet voor mij.

Maar als je toch wat medisch advies wil, mijn vrouw gebruikt lactacyd om die plek onderaan proper te houden.

(@June : het concept "Zwam" is iets afwijkend van de rest van de posts op dit forum:

Terug
Bovenaan