Eerste hulp bij Nieuwjaarsdrink

Bridges supporter eh, what can i say
Dat mensen me hier een sos noemen, vind ik een geuzennaam. Dat ze me hier verwijten regels te hebben, ah met al die genderverwarring kan ik nog inkomen. Maar mij voor een supporter van Blauw-Zwart aanzien, dat is pas echt een Bridge too far. Ik ben een Rouche in hart, nieren en blijkbaar ook baarmoeder.

(although i like the real bridges, Ruigen Das)

Is dit nu zwans of serieus?
tis een zwan

618-20160117-d1f3b9.jpg

Dat mensen me hier een sos noemen, vind ik een geuzennaam. Dat ze me hier verwijten regels te hebben, ah met al die genderverwarring kan ik nog inkomen. Maar mij voor een supporter van Blauw-Zwart aanzien, dat is pas echt een Bridge too far. Ik ben een Rouche in hart, nieren en blijkbaar ook baarmoeder.

Je nick is dat een afkorting van : Je Polyvalente Vriend ?

(of polygamie :unsure:)

De diepste geheimen komen hier naar boven, Standard begot.
Nu, omdat je je avatar terug naar de herkenbare kleuren hebt veranderd, ga ik er geen warn voor geven.

Terug
Bovenaan