GETHEZ
Well-known member
Bridges supporter eh, what can i sayGetverdemme man wat ben je toch een onbeholpen botte boer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bridges supporter eh, what can i sayGetverdemme man wat ben je toch een onbeholpen botte boer![]()
Hmmm, lekker!Kom kom, hier, een snoepje.
Och mennen duts tochHmmm, lekker!
*verliest een tand*
Is dit nu zwans of serieus?Getverdemme man wat ben je toch een onbeholpen botte boer![]()
T is zwamsIs dit nu zwans of serieus?
Dat mensen me hier een sos noemen, vind ik een geuzennaam. Dat ze me hier verwijten regels te hebben, ah met al die genderverwarring kan ik nog inkomen. Maar mij voor een supporter van Blauw-Zwart aanzien, dat is pas echt een Bridge too far. Ik ben een Rouche in hart, nieren en blijkbaar ook baarmoeder.Bridges supporter eh, what can i say
Je nick is dat een afkorting van : Je Polyvalente Vriend ?Dat mensen me hier een sos noemen, vind ik een geuzennaam. Dat ze me hier verwijten regels te hebben, ah met al die genderverwarring kan ik nog inkomen. Maar mij voor een supporter van Blauw-Zwart aanzien, dat is pas echt een Bridge too far. Ik ben een Rouche in hart, nieren en blijkbaar ook baarmoeder.
(although i like the real bridges, Ruigen Das)
)De diepste geheimen komen hier naar boven, Standard begot.Dat mensen me hier een sos noemen, vind ik een geuzennaam. Dat ze me hier verwijten regels te hebben, ah met al die genderverwarring kan ik nog inkomen. Maar mij voor een supporter van Blauw-Zwart aanzien, dat is pas echt een Bridge too far. Ik ben een Rouche in hart, nieren en blijkbaar ook baarmoeder.
(although i like the real bridges, Ruigen Das)
Zien er mij meer panda-worstjes uit. Die van zwan zijn iets langer.
Als typische BG'er heb jij natuurlijk veel ervaring met pandaworstjes, een echte Chinese delicatesse.Zien er mij meer panda-worstjes uit. Die van zwan zijn iets langer.
Nu de panda's van Pairi Daiza terugkeren naar hun land, zal het wel weer een stuk duurder worden.Als typische BG'er heb jij natuurlijk veel ervaring met pandaworstjes, een echte Chinese delicatesse.
We houden alle opties open heZien er mij meer panda-worstjes uit. Die van zwan zijn iets langer.
Wagyu A1 van Australië zekerMijn worstjes zijn van Wagyu gemaakt.

A6 van de Japanse Kempen.Wagyu A1 van Australië zeker![]()
Sedan of avant?A6 van de Japanse Kempen.
waarom nog wachten om te feesten?
Ik vermoed serieus.Is dit nu zwans of serieus?
Zijde serieus? (dat ge denkt dat het serieus is)?Ik vermoed serieus.