Slyke
Well-known member
Het is hier wel Zwam, hé. Serieus, gast...Zijde serieus?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hier wel Zwam, hé. Serieus, gast...Zijde serieus?
Ok, ik dacht al dat ge aan het zwanzen waart, oefHet is hier wel Zwam, hé. Serieus, gast...
Das ne mod naar men hart se...Gelieve terug on-topic te gaan en het over jullie lichaamssappen te hebben.
Je hart bloedt toch, he? Anders geen lichaamssappen en no koffiekoeken for you, heDas ne mod naar men hart se...
Mijn eerste ingeving, voor zover ik medisch opgeleid ben, zou zijn om geen onderbroek meer aan te doen, dan kan die al niet meer kapot gaan.Beste
Hopelijk is dit niet off-topic, maar ik heb een vraagje over non-Nieuwjaarsdrink gerelateerde lichaamssappen (en leek me te belachelijk om hiervoor een nieuw topic te starten).
Soms, als ik echt hard aan het schijten ben, begint mijn neus te lopen.
Ik moet dan telkens mijn neus snuiten, wat ervoor zorgt dat de geurmoleculen van de verse stront vrij spel hebben om zomaar mijn reukslijmvlies binnen te dringen, met alle gevolgen vandien.
Weet iemand waarom mijn lichaam dit doet?
Ik wil dan natuurlijk zo rap mogelijk van de plee, wat resulteert in een half-afgeveegde kont, wat op zijn beurt resulteert in een kapotte onderbroek.
Kan ik hier iets aan doen?
Bedankt voor jullie input.
GRTZ
Het is eraan te zien dat u een beperkte medische opleiding hebt genoten!Mijn eerste ingeving, voor zover ik medisch opgeleid ben, zou zijn om geen onderbroek meer aan te doen, dan kan die al niet meer kapot gaan.
@TRUMP kent een paar adresjes waar ze dat oraal ontsmetten met alcohol. Alles komt goed.Het is eraan te zien dat u een beperkte medische opleiding hebt genoten!
Edit: wat als mijn slurf tussen mijn spriet komt te zitten meneertje “dE DoKtEr”???
Waarom je lichaam dat doet weet ik niet, maar je kan wel beflapjes gebruiken om tegen je neus houden. Dat helpt wel normaalgezien.Soms, als ik echt hard aan het schijten ben, begint mijn neus te lopen.
Ik moet dan telkens mijn neus snuiten, wat ervoor zorgt dat de geurmoleculen van de verse stront vrij spel hebben om zomaar mijn reukslijmvlies binnen te dringen, met alle gevolgen vandien.
Weet iemand waarom mijn lichaam dit doet?