Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het een combinatie van bandje en echte geluiden. Het valt me toch op dat er regelmatig hevig wordt gefloten als Italië aan de bal (op papier uitploeg) is en er geen Turk in het stadion zit in principe.Ik vind ook dat het publiek veel lawaai maakt, ben ik het gewoon niet meer gewoon of maken ze gebruik van een bandje?
3000 Turken naar verluidVolgens mij is het een combinatie van bandje en echte geluiden. Het valt me toch op dat er regelmatig hevig wordt gefloten als Italië aan de bal (op papier uitploeg) is en er geen Turk in het stadion zit in principe.
Ja ik was al in de war, als Italië aan de bal is hoort ge supporters fluiten. Maar ze spelen in RomeVolgens mij is het een combinatie van bandje en echte geluiden. Het valt me toch op dat er regelmatig hevig wordt gefloten als Italië aan de bal (op papier uitploeg) is en er geen Turk in het stadion zit in principe.

Remember griekenland dat was ook niet om aan te zienmai de mensen die hier Turkije als soort dark horse voorstelde, moet toch om te lachen zijn? Wat een flut park the bus ploeg.
Natuurlijke beweging? Neen?Volgens de regels penalty? @Gavin
Al ooit een voetbalfan tegengekomen die het eens was met de leidinggevende?Ik snap jullie toch niet goed hoor
jullie zitten te zagen, “al die topics.”
“oh nee, een topic samengevoegd geen overzicht, protesteren!”
![]()

Hands
Geen handsBuitenspel op een hoekschop?![]()