Hans Moleman
Well-known member
Toch wel een lekker België dat we bezig zien.
Die paskes van Tielemans
Die paskes van Tielemans

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja... is er door gekomen in het 2e deel ook. De diepteacties kwamen er precies niet uit dus is wat meer op het middenveld beginnen meedraaien.Geeft hier wel net de pre-pre-assist he
Dit zal toch zowat de typeploeg worden op het EK denk ik met Mertens voor de Bruyne dan. Na een moeilijk openingskwartier heeft Mertens zich wat meer in het middeveld laten zakken en bolt het beter.
Carrasco ook goed, ik denk in alle eerlijkheid dat we Hazard beter laten voor invalbeurten in de groepsfase.
Ja... is er door gekomen in het 2e deel ook. De diepteacties kwamen er precies niet uit dus is wat meer op het middenveld beginnen meedraaien.
die 3 vanachter is toch ook wel secuur tot nu toe. Ik zie Denayer graag bezig in die rol tussen de 2 ervaren mannnen. Heeft toch een bepaalde flair en kan het spel op gang brengen. Toch een geruststelling want je weet dat Vermaelen geen volledig toernooi fit gaat blijven
Ik vind de situatie Hazard ook ne lastige eigenlijk.
Als hij fit is, en ge stelt hem op, loopt ge het risico dat hij gewoon het spel vertraagt en geen enkele flitsende actie heeft. Zoals zijn hele seizoen bij Madrid dus. Terwijl ge daar toch andere spelers hebt die wel in vorm zijn.
Hoop het ook! Wissel lijkt dat nu ook wel aan te tonen. Vertonghen-Vermaelen als doublures voor LCVIk zou het zelfs vreemd vinden als Vermaelen voorkeur krijgt op Denayer, maar bon.
Vermaelen speelt al 2 jaar in Japan, begot. Denayer speelt elke week bij Lyon, wat toch een heel degelijke Europese subtopper is.
En dan geen enkele deftige loopactie gemaakt.... wandelingske van 7 minuten... slaat toch op niks. Waarom dan inbrengen...“Matchritme krijgen”, “balgevoel geven”… gaat veel van in huis komen in 7 minuten en wat overschot. Als hij nu nog niet in staat is om minstens 30-45 minuten te spelen gaat het komende week niet plots anders zijn.