EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had hem ook liever zien scoren met die eerste actie. Dat zou een fantastische goal geweest zijn. Lukaku zit echt wel in bloedvorm zo te zien.

Dit zal toch zowat de typeploeg worden op het EK denk ik met Mertens voor de Bruyne dan. Na een moeilijk openingskwartier heeft Mertens zich wat meer in het middeveld laten zakken en bolt het beter.

Carrasco ook goed, ik denk in alle eerlijkheid dat we Hazard beter laten voor invalbeurten in de groepsfase.

Goede eerste helft van de Belgen toch. Eerste kwartier was voor de Kroaten, maar zonder uitgespeelde kansen. Daarna kwamen de Belgen toch steeds beter en beter in de wedstrijd en werden de Kroaten toch echt in de verdediging gedrukt. Verdiende voorsprong. Dit is toch best hoopgevend voor wat komt.

Beide ploegen zullen hun 6 wissels wel gebruiken, dus de tweede helft zal minder een waardemeter zijn.

Goede helft. Meer persoonlijkheid en communicatie dan tegen Griekenland. Veel meer druk vooruit, let maar eens op Dendoncker.

Geeft hier wel net de pre-pre-assist he
Ja... is er door gekomen in het 2e deel ook. De diepteacties kwamen er precies niet uit dus is wat meer op het middenveld beginnen meedraaien.

die 3 vanachter is toch ook wel secuur tot nu toe. Ik zie Denayer graag bezig in die rol tussen de 2 ervaren mannnen. Heeft toch een bepaalde flair en kan het spel op gang brengen. Toch een geruststelling want je weet dat Vermaelen geen volledig toernooi fit gaat blijven

Dit zal toch zowat de typeploeg worden op het EK denk ik met Mertens voor de Bruyne dan. Na een moeilijk openingskwartier heeft Mertens zich wat meer in het middeveld laten zakken en bolt het beter.

Carrasco ook goed, ik denk in alle eerlijkheid dat we Hazard beter laten voor invalbeurten in de groepsfase.

Ik vind de situatie Hazard ook ne lastige eigenlijk.

Als hij fit is, en ge stelt hem op, loopt ge het risico dat hij gewoon het spel vertraagt en geen enkele flitsende actie heeft. Zoals zijn hele seizoen bij Madrid dus. Terwijl ge daar toch andere spelers hebt die wel in vorm zijn.

Ja... is er door gekomen in het 2e deel ook. De diepteacties kwamen er precies niet uit dus is wat meer op het middenveld beginnen meedraaien.

die 3 vanachter is toch ook wel secuur tot nu toe. Ik zie Denayer graag bezig in die rol tussen de 2 ervaren mannnen. Heeft toch een bepaalde flair en kan het spel op gang brengen. Toch een geruststelling want je weet dat Vermaelen geen volledig toernooi fit gaat blijven

Ik zou het zelfs vreemd vinden als Vermaelen voorkeur krijgt op Denayer, maar bon.
Vermaelen speelt al 2 jaar in Japan, begot. Denayer speelt elke week bij Lyon, wat toch een heel degelijke Europese subtopper is.

Ik vind de situatie Hazard ook ne lastige eigenlijk.

Als hij fit is, en ge stelt hem op, loopt ge het risico dat hij gewoon het spel vertraagt en geen enkele flitsende actie heeft. Zoals zijn hele seizoen bij Madrid dus. Terwijl ge daar toch andere spelers hebt die wel in vorm zijn.

Inderdaad, als hij niet Hazard noemde zou hij zelfs niet op de vlieger zitten na de 2 seizoenen die hij gehad heeft. Het is natuurlijk de het talent en het verleden dat hem een plaats bezorgd maar dat zegt toch wel iets. Zoals Carrasco daar vandaag speelt en heel het seizoen gespeeld heeft verdiend hij het gewoon.

Als je de media leest, gaan er sommigen idd vanuit dat Vermaelen de voorkeur krijgt, maar ik vraag me af op wat dat gebaseerd is? De keren dat Vermaelen erbij was de laatste jaren was die toch niet altijd onbetwist basisspeler? Of vergis ik mij?

Ik zou het zelfs vreemd vinden als Vermaelen voorkeur krijgt op Denayer, maar bon.
Vermaelen speelt al 2 jaar in Japan, begot. Denayer speelt elke week bij Lyon, wat toch een heel degelijke Europese subtopper is.
Hoop het ook! Wissel lijkt dat nu ook wel aan te tonen. Vertonghen-Vermaelen als doublures voor LCV

bij media en analisten lijkt het een uitgemaakte zaak dat de 3 anciens de basis gaan vormen

Idd voor mij ook Denayer de voorkeur. Is ook de snelste

Vermaelen speelde goed EK 5 jaar geleden maar dat is dus 5j geleden!

Chadli wel beter als gevreesd :p

Dendoncker doet dat ook wel cava...
gans ander type dan witsel wel. Veel meer op loopvermogen en minder op positiespel...
Maar loopt zeker de nodige gaten dicht

Waarom geen Benteke? Zou die nog eens willen zien spelen, aan Michy gaan we imo niets hebben als het tegen betere tegenstander is

lukaku echt met zen gezaag, doku 2 seconden opt veld en krijgt schijt pas van lukaku en hij begint dan te melken... diva gedrag.

“Matchritme krijgen”, “balgevoel geven”… gaat veel van in huis komen in 7 minuten en wat overschot. Als hij nu nog niet in staat is om minstens 30-45 minuten te spelen gaat het komende week niet plots anders zijn.

Lukaku sowieso beste op het veld. Eigenlijk gewoon pech in de afwerking, die kopbal gaat er 9 van de 10 keer los in.

Hopen dat hij fit blijft doorheen het toernooi, want de alternatieven zijn toch direct een paar klassen minder.

“Matchritme krijgen”, “balgevoel geven”… gaat veel van in huis komen in 7 minuten en wat overschot. Als hij nu nog niet in staat is om minstens 30-45 minuten te spelen gaat het komende week niet plots anders zijn.
En dan geen enkele deftige loopactie gemaakt.... wandelingske van 7 minuten... slaat toch op niks. Waarom dan inbrengen...

voor de rest heeft deze match me echt wel gerustgesteld.
Tiele, Lukaku, Vertonghen, Carrasco uitblinkers en gaan verder op het elan van hun seizoen en gaan een sterk EK spelen.
Chadli, Dendoncker, Thorgan & Denayer hebben getoond dat ze mee kunne draaien in de basiself.
Vanaken, Doku, Mertens, Vermaelen... klaar om in te vallen indien nodig.
Kevin er nog bij en ik zie het zitten.
in hoop alleen op niet te veel persgeroep voor Eden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan