Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speler die terecht het meest bediscussieerd is in die selectie. Maar op zich is dat toch echt een modelprof he. Zowel fysiek als qua uitvoering van de taken en heeft ervaring op de teller.Wat doet Chadli bij de selectie is eerder de vraag![]()
Het soort signaalgever waarop een Vansummeren gewoon zou inrijden. Met opzet.Ik zou echt zot komen moest ik bij Lukaku spelen. Heel de tijd staat hij daar te zwaaien met zijn armen terwijl hij achter zijn man staat en totaal niet bereikbaar is.
Werden er vroeger geen grapjes gemaakt over Bart Goor en Olivier Deschacht, of vergis ik mij?Ben ik de enigste dat enorme gay vibes krijgt van Bart Goor bezig te zien daar in de studio?![]()

Was met Sunday Oliseh...Werden er vroeger geen grapjes gemaakt over Bart Goor en Olivier Deschacht, of vergis ik mij?![]()
Ik had die eerst zelfs niet herkend... Is precies 30 jaar ouder geworden op 10 jaar tijdBen ik de enigste dat enorme gay vibes krijgt van Bart Goor bezig te zien daar in de studio?![]()

Ik zou echt zot komen moest ik bij Lukaku spelen. Heel de tijd staat hij daar te zwaaien met zijn armen terwijl hij achter zijn man staat en totaal niet bereikbaar is.
Beetje overdreven maar ik snap uw puntEcht, stop met dat Lukaku bashen. Je kan zeggen wat je wilt; maar zijn statistieken spreken boekdelen. Moest die trap tegen de kruising er wel in gezeten hebben, was het een van de mooiste goals ooit.
Lukaku speelde een beestige match, als je iemand van zijn postuur in elke linie zou hebben…Was ook aan het zoeken wie die was. Ik ken hem maar kan er geen naam op plakken, ik weet alleen dat zijn manier van praten en doen mijn gaydar doet afgaan. Toen zei de presentator Bart en toen viel menne frank, t'is Bart Goor...Ik had die eerst zelfs niet herkend... Is precies 30 jaar ouder geworden op 10 jaar tijd![]()
Dat laatste zal sowieso ook wel het geval zijn, maar denk dat Chadli vandaag toch getoond heeft dat hij een betrouwbare pion is voor op de bank. Als hij zich vandaag of morgen niet blesseert op training natuurlijkChadli juist hetzelfde, “hij heeft zich getoond”? Allé kom seg, het is niet omdat hij eens niet 10 verschrikkelijke voorzetten geeft dat hij zich ineens getoond heeft eh. Dan toch liever T. Hazard op zijn plaats.

Wat heeft dat daarmee nu te maken?? Ik vind het een topspits maar hij moet stoppen met janken op het plein. Als je zo iemand in de ploeg hebt is dat niet echt bevorderlijk voor de sfeer op het plein.Echt, stop met dat Lukaku bashen. Je kan zeggen wat je wilt; maar zijn statistieken spreken boekdelen. Moest die trap tegen de kruising er wel in gezeten hebben, was het een van de mooiste goals ooit.
Lukaku is gewoon op dit moment de beste speler die we hebben, is de beste speler in Italië en wellicht in de top 3 van beste spitsen ter wereld op dit moment.Wat heeft dat daarmee nu te maken?? Ik vind het een topspits maar hij moet stoppen met janken op het plein. Als je zo iemand in de ploeg hebt is dat niet echt bevorderlijk voor de sfeer op het plein.
Zoals Martinez eerder zei: Lukaku traint amper op zijn sterke punten, hij traint echter als een bezetene op zijn zwakke punten.Lukaku, wat een beest zeg. Als er nu ooit nog eens iemand durft te beweren dat die niet kan voetballen.
Was het niet andersom?Zoals Martinez eerder zei: Lukaku traint amper op zijn sterke punten, hij traint echter als een bezetene op zijn zwakke punten.

Was het niet andersom?![]()