EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou Chiellini fit zijn bij de Italianen? Met hem in de ploeg winnen ze 2x met 3-0, zonder hem was het nipter.

Voorspel ook weer een hele potige wedstrijd met veel smerige overtredingen van de Italianen. De scheids is ook weer iemand die graag laat doorspelen en niet graag rood trekt.

Als De Bruyne speelt hoop ik dat hij niet uitvalt. Dan heb ik liever dat hij gewoon niet aan de match begint.
Het is voor alle spelers een mentaal verschil om aan de match te beginnen zonder hem dan hem tijdens de match te verliezen. Dat was tegen Portugal heel duidelijk een mentale dreun voor veel spelers.
Vergeet ook de vreselijke wissel niet. Bracht Mertens is die slecht speelt en totaal niks zou bijbrengen in dat middenveld waardoor ze verzopen. Denk als ze een praet (en zelfs houten hans) hadden ingebracht, dat dat beter zou zijn geweest.

Slaagt op niks. Dat argument dat omdat hij speelt in het land hij de beste keus zou zijn.
Dat kan nu toch echt niet dat enkel Youri fucking Mulder heeft gezien dat Mertens niks waard was tegen Portugal?

Nu die tweede opstelling van hen lijkt ook nergens op natuurlijk want dan verander je u centrale as en dat doe je normaal gezien ook enkel als het echt nodig is.
Je kan gewoon 1 op 1 wisselen voor KDB zenne. Maar niet met Mertens natuurlijk, gewoon met Praet of Trossard. De ene is wat aanvallender dan de andere maar uiteindelijk kunne ze beiden perfect op die positie uit de voeten.

Soit laat ons er in elk geval nog altijd vanuit gaan dat Kevin speelt en gaat domineren.

Stress!!!!

met kdb win, zonder kdb verlies, zeker als Tielemans zijn abominabel niveau blijft aanhouden en hij Mertens opstelt omdat het tegen 'zijn' italie is.
Speelt onder niveau, maar abominabel ook wel sterk overdreven. Deed ook echt goeie en belangrijke zaken tegen Portugal.

Ik hoop alleszins niet op verlengingen. Ik moet kijken tijdens het werk, en het is nu al hopen dat men mij 90 minuten gerust gaat laten. Daarna ga ik mij al genoeg mogen haasten. :p

Ik voorspel aanvang match zonder Hazard & KDB. Met als mogelijkheid dat KDB nog half uur invalt indien we zouden op achterstand komen.

De 11 van Joos:

Slaagt op niks. Dat argument dat omdat hij speelt in het land hij de beste keus zou zijn.

Misschien wel veel 'grinta' dan :unsure:

Chiellini heeft gezegd: 'Met alle respect voor de andere ploegen, maar dit is een beetje een vervroegde finale.'

Groot gelijk, de winnaar van dit duel is voor mij titelfavoriet eigenlijk...

Chiellini heeft gezegd: 'Met alle respect voor de andere ploegen, maar dit is een beetje een vervroegde finale.'

Groot gelijk, de winnaar van dit duel is voor mij titelfavoriet eigenlijk...
Afhankelijk van de schade.. Bij België is de bank niet evenwaardig aan de startende 11 en het is toch een slijtageslag.

Ik voorspel aanvang match zonder Hazard & KDB. Met als mogelijkheid dat KDB nog half uur invalt indien we zouden op achterstand komen.
Dat zou het ideale scenario zijn idd, dat je kan starten zonder hen, en hen alleen moet inbrengen wanneer het écht nodig is. Als we ze (zoveel mogelijk) kunnen sparen tot de halve finale, des te beter.

Maar goed, we spelen wel tegen Italië. Als ze kunnen spelen, zal Martinez niet twijfelen om ze in de basis te zetten, wat op zich wel logisch is natuurlijk.

Dit worden de formaties volgens de Gazetta:

Italië (4-3-3): Donnarumma; Di Lorenzo, Bonucci, Chiellini, Spinazzola; Barella, Jorginho, Verratti; Chiesa, Immobile, Insigne.

België (3-4-2-1): Courtois; Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen; Meunier, Tielemans, Witsel, T. Hazard; De Bruyne, Carrasco; Lukaku.

(Hallo trouwens. Eindelijk geregistreerd na hier al weken te zitten lurken.)

Dennis Praet of Hans Vanaken gaat Martinez echt niet laten spelen.. En als het dan echt moet, doe maar houten Hans dan, Praet heeft dit seizoen amper gespeeld.

Denk en hoop gewoon een droge 2-0 ofzo voor België. Degelijke ploeg Italië en goede groepsfase gespeeld maar ook wel heel zwakke tegenstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan