EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
HLN heeft meer niveau ind e commentaren dan sommige hier.

Tzal nu weer aan Martinez liggen.. Gouden generatie.. Waarvan hazard geblesseerd, debruyne een scheur in zijn ligamenten heeft, witsel pas uit blessure,.. Veel goud heb je dan niet meer over eh.

Ik vraag me dan af wie je graag als coach zou hebben? Prud'homme ? Zou juist niks beter zijn, integendeel. Martinez luisterd naar spelers zoals debruyne, hazard, courtois en dat zie je aan de manier van druk zetten zoals city doet.

Wij hebben de kwaliteit en automatismen niet van een Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk omdat we geen deftige kompetitie hebben en al onze spelers overal rond zitten. En daar ga je nooit iets van maken. We hebben 3 hele goeie en de rest is middenmoot. En op de bank hebben we ook niks. Als er een blessure valt bij ons dan zitten we in de shit.
F*ing Griekenland & Portugal zijn erin geslaagd om een EK te winnen. Allebei trouwens met teams die niet meer kwaliteit hadden dan onze huidige basiself. Dus ja, organisatie maakt weldegelijk een groot verschil... .

Echt, zowel in het wielrennen topic als hier zijn uw analyses echt tenenkrullend altijd. "De penalty afgedwongen, das het enigste". Alleen al voor die fase heeft hij meer gedaan dan de rest van onze aanval/middelveld. Als je hier vandaag kritiek wilt geven op Doku ben je gewoon van slechte wil en ken je bitter weinig van voetbal.

Wie zou jij in de plaats zetten? Carrasco? Wat heeft die gedaan buiten zichzelf elvendertig keer vastgelopen. Mertens? Zucht.

Dat gezeik op Doku kan toch enkel met zijn Anderlecht verleden te maken hebben?

Waarom zou je anders zo negatief doen na een goeie match, in een kwartfinale van een EK, tegen een zeer sterk Italië, als 19 jarige?

Voor Meunier , Vertonghen en Mertens lijkt het mij hier toch wel een aflopend verhaal, daar heeft vadertje tijd toch echt zijn werk gedaan jammergenoeg. Bij Chadli al iets langer. ;)

Ik wil vandaag Martinez toch bedanken om Doku te laten starten. Ik mag er niet aan denken dat ik 75min naar Mertens had moeten kijken voordat hij uit zijn lijden werd verlost.

Ik ben grote fan van vertongen, is een stijlvolle defenseur met erorm veel voetballend vermogen.
Maar die zijn individuele fouten die beslissend zijn, zijn al lang niet meer op 2 handen te tellen. Altijd zo secuur en dan plots toch een slordig of onoplettend moment…

De enige steek die hij laten vallen heeft was tegen Wales. Je gaat nu toch niet zeggen dat het een schande is om te verliezen tegen dit Italië? En al zeker niet met de blessures die we hadden.

Tegen Italië die zo speelde met de ploeg die wij nu hebben gaan wij nooit winnen gelijk welke trainer je daar gaat zetten.
De enige steek die hij laat vallen? Ok.

Je argumenten slaan eigenlijk nergens op. Er is een reden dat Italië ons overklast heeft. Tegen Oostenrijk duidelijk gezien dat ze wel degelijk zwakke plekken hebben. Het is niet omdat we vandaag kansloos waren, dat Italië plots de allersterkste ploeg ter wereld is. Dát is pas opportunistisch.

De enige steek die hij laten vallen heeft was tegen Wales. Je gaat nu toch niet zeggen dat het een schande is om te verliezen tegen dit Italië? En al zeker niet met de blessures die we hadden.

Tegen Italië die zo speelde met de ploeg die wij nu hebben gaan wij nooit winnen gelijk welke trainer je daar gaat zetten. Het is geen fifa waar je kaarten kan kopen met extra kwaliteiten voor een bepaalde speler eh.

Ik zeg toch nergens dat het een schande is ? Italië was een klasse te sterk in geluk van de dag, balbezit, zuiverheid, passing, efficientie en noem maar op...
Ik zeg u alleen, dat Martinez als hij onder druk komt te staan en we komen achter hij het zelden met zijn brein kan oplossen. Dit omdat we nooit geen gameplan hebben en rekenen op al die flitsen en twee gewoon heel vaak verkeerde keuzes maakt. Is ook niet van deze kwartfinale dat dit vastgesteld is maar van al die andere keren ( Zwitserland, Japan, Wales etc.). Het gaat mij niet over de spelers want die kan ik vandaag weinig verwijten maar dat maakt het des te frustrerender. Zolang wij niet met een idee spelen zoals al die andere landen wel doen zal het nooit lukken. Daar reken ik een bondscoach op af. Dat is trouwens niet na vandaag hé, lees mijn eerste post hier na de eerste match terug.

Goh, dat vind ik geen excuus meer, daarvoor speelt het merendeel van deze groep al té lang samen bij de RD.

Bij een land als Frankrijk spelen de spelers ook verspreid over Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje, ...

Daarom dat ze er ook uit liggen tegen Zwitserland. Frankrijk is in hetzelfde bedje ziek als de Belgen, al zit er meer fierté nationale en winnersdrang in Les Bleus. De Belgen verliezen, ze trekken hun schouders op, er volgen een paar analyses en Lukaku & co richten zich terug op de tienduizenden euro's per dag die ze verdienen in de competities waar ze wel het nodige respect krijgen van de supporters.
In Frankrijk is dat een nationale catastrofe.

Echt, zowel in het wielrennen topic als hier zijn uw analyses echt tenenkrullend altijd. "De penalty afgedwongen, das het enigste". Alleen al voor die fase heeft hij meer gedaan dan de rest van onze aanval/middelveld. Als je hier vandaag kritiek wilt geven op Doku ben je gewoon van slechte wil en ken je bitter weinig van voetbal.

Wie zou jij in de plaats zetten? Carrasco? Wat heeft die gedaan buiten zichzelf elvendertig keer vastgelopen. Mertens? Zucht.
Met alle respect, Doku is snel en vinnig maar daar blijft het bij. Laatste pass, overzicht komt hij - voorlopig - tekort. Maar helaas hebben we geen betere alternatieven.

Overigens weer leuk op de man spelen.

Dit. Je mag nog zoveel individueel talent hebben, samenhang is zo veel belangrijker. Dat is waarom landen à la Zwitserland, Spanje, Italië, Engeland het verder schoppen. Al die hun spelers (die kwalitatief toch veel minder zijn dan de Belgen) spelen in tegenstelling in min of meer dezelfde competities of ploegen.
Ge weet toch dat Zwitserland daarstraks ook naar huis gestuurd is?

Daarom dat ze er ook uit liggen tegen Zwitserland. Frankrijk is in hetzelfde bedje ziek als de Belgen, al zit er meer fierté nationale en winnersdrang in Les Bleus. De Belgen verliezen, ze trekken hun schouders op, er volgen een paar analyses en Lukaku & co richten zich terug op de tienduizenden euro's per dag die ze verdienen in de competities waar ze wel het nodige respect krijgen van de supporters.
In Frankrijk is dat een nationale catastrofe.

Dit Frankrijk is ook wel wereldkampioen en 2e geworden op het vorige EK.

Ze hebben nu wel andere problemen. Daar heeft samenspel weinig mee te maken.

De enige steek die hij laat vallen? Ok.

Je argumenten slaan eigenlijk nergens op. Er is een reden dat Italië ons overklast heeft. Tegen Oostenrijk duidelijk gezien dat ze wel degelijk zwakke plekken hebben. Het is niet omdat we vandaag kansloos waren, dat Italië plots de allersterkste ploeg ter wereld is. Dát is pas opportunistisch.
Je gaat toch niet zeggen dat wij de kwaliteit hebben om deze kant van de tabel te verslaan? Ik had al gedacht dat we tegen Portugal eruit zouden gaan. En niet door Martinez maar wel doordat debruyne, hazard en witsel in de lappenmand lagen de laatste maand(en).

Dan nog een Tielemans, Carrasco, Mertens die totaal hun niveau niet halen.

De enige kans die we hadden om iets te winnen was 5 jaar geleden en voor de rest hadden we de kwaliteit er niet voor.

En voor hetzelfde geld scoren we die 2 kansen en dan is het weer feest olé olé tot de volgende keer dat er verloren wordt.

Ik zie hier nu ook geen enkele speler commentaar geven op Martinez zoals in de tijd met Wilmots dus het zal zo slecht nog niet zijn zeker?

Bij de 1-0 moet Vertonghen die bal wegknallen, hij moet niet uitvoetballen op die positie onder druk

Bij de 2-0 moet Toby of Thomas uitstappen, Insigne zo laten trappen met zijn rechter is hetzelfde als Messi naar zijn linker laten draaien. Sorry onvergefelijke fout, gewoon uitstappen en druk zetten ipv blijven staan

Allez jong, tactisch is er toch niks beter dan bij een achterstand tegen een dan al superieure ploeg Mertens en Chadli inbrengen??
Vanaken uit de jupkes league ging het idd veel beter doen. Onze bank is gewoon niks waart. Als we een blessure hebben in de basiself dan is het al naar de zak van voor het begint.

Met alle respect, Doku is snel en vinnig maar daar blijft het bij. Laatste pass, overzicht komt hij - voorlopig - tekort. Maar helaas hebben we geen betere alternatieven.

Overigens weer leuk op de man spelen.
Dat is helemaal niet op de man spelen. Ik zeg iets over zijn analyses/beweringen, niets over hem als persoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan