EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De bakermat van het voetbal.. jammer genoeg doen ze er ook alles aan om het voetbal te beletten

Efficiënt ja, maar o zo lelijk.

Ik ben precies terug naar Italië - België aan het kijken, maar dit keer zijn de Italianen de Rode Duivels :unsure:

De Italianen kunnen maar beter hopen dat ze geen 2e treffer tegen krijgen voor de rust

Enige wat Engeland goed doet is Italië het voetballen beletten, voldoende mensen centraal op het middenveld. Mja met 8 verdedigende spelers opgesteld mag dat wel

Zelf dreigen, nope nada noppes. Maar 1 goeie counter. En tijdrekken sinds minuut 8

Gelukkig was Spanje - Italië een leuke match

Ik supporter voor Italië, maar Engeland heeft de manier gevonden om de Italianen buitenspel te zetten. Namelijk lengte gebruiken.
De kleinste Brit lijkt groter dan de grootste Italiaan (buiten chiellini). Engeland wint elk duel eigenlijk. En de Belgen hadden hetzelfde kunnen doen eigenlijk.

Ik supporter voor Italië, maar Engeland heeft de manier gevonden om de Italianen buitenspel te zetten. Namelijk lengte gebruiken.
De kleinste Brit lijkt groter dan de grootste Italiaan (buiten chiellini). Engeland wint elk duel eigenlijk. En de Belgen hadden hetzelfde kunnen doen eigenlijk.
? Trippier, Philips, Mount, ... zijn niet groot

Enige wat Engeland goed doet is Italië het voetballen beletten, voldoende mensen centraal op het middenveld. Mja met 8 verdedigende spelers opgesteld mag dat wel

Zelf dreigen, nope nada noppes. Maar 1 goeie counter. En tijdrekken sinds minuut 8

Gelukkig was Spanje - Italië een leuke match
De Engelsen spelen echt een sterk halfuur, Italië was nergens. Laatste 5 min beginnen ze eindelijk te voetballen.

De Engelsen spelen echt een sterk halfuur, Italië was nergens. Laatste 5 min beginnen ze eindelijk te voetballen.
Wat doen de Engelse? Goed verdedigen en zorgen dat Italië niet kan aanvallen. Meer niet hè, creëren zelf ook niks. Ze moeten niet blind en naïef aanvallen maar dit is ook geen aantrekkelijk voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan