Slayer_Kev666
Well-known member
De vervanger van Yaremchuk zal nu wel onhaalbaar na zijn goalBij gent zullen ze in hun handen wrijven, al Yaremtsjoek nog eens zou scoren ofzo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vervanger van Yaremchuk zal nu wel onhaalbaar na zijn goalBij gent zullen ze in hun handen wrijven, al Yaremtsjoek nog eens zou scoren ofzo

De vervanger van Yaremchuk zal nu wel onhaalbaar na zijn goal![]()
Volledig mee eens.Ik schat Engeland en Denemarken toch een stuk sterker in dan hun tegenstanders. Ook Spanje vind ik sterker dan de Zwitsers. Eigenlijk enkel Bel-Ita is 50/50 voor mij
Ik schat Engeland en Denemarken toch een stuk sterker in dan hun tegenstanders. Ook Spanje vind ik sterker dan de Zwitsers. Eigenlijk enkel Bel-Ita is 50/50 voor mij
COUNTRY Final Semis Quarters
Belgium 47,91% 52,72% 45,05%
Italy 57,79% 56,12% 54,95%
Spain 60,16% 50,59% 72,00%
Switzerland 39,67% 32,09% 28,00%
England 55,81% 69,78% 79,18%
Ukraine 29,43% 44,08% 20,82%
Denmark 35,49% 38,50% 61,15%
Czech Republic 28,49% 30,97% 38,85%
. Dan kan je hiervoor ook rood geven zoals Lineker zegtWordt hier nu echt geopperd dat die fout van Danielson geen rood is?
Het gebeurt misschien wat ongelukkig en ook al komt die van Oekraïne te laat, Danielson gaat wel met gestrekt been en studs vooruit naar die bal, daarmee breng je de tegenstander dus in gevaar > rood.

Dan kan je hiervoor ook rood geven zoals Lineker zegt
Want hier breng je de tegenstander ook onbedoeld in gevaar door tegen zijn hoofd te vliegen
Vind ik wel verschillende situaties. De tweede is echt op een normale manier een bal wegtrappen en tegen iemand botsen, het eerste is wild komen ingevlogen.
Bij het tweede is het pas in het neergaan van het been, bij het eerste is het eerder een verlengde van de tackle. Qua impact kan dat tellen.
Dat zijn toch 2 compleet verschillende soorten tussenkomsten?In beide gevallen breng je de tegenstander in gevaar, in beide gevallen speel je eerst zuiver de bal
Bij de rode kaart bestraf je vooral het resultaat van de actie en niet de intentie. In het filmpje bestraf je de intentie (geen intentie om de andere te blesseren) maar niet het resultaat![]()
Mja, bij het filmpje kon je moeilijk verwachten wat er na de trap ging gebeuren. Bij Danielson voel je toch dat het een gevaarlijke actie is om op die hoogte zo in te komen.In beide gevallen breng je de tegenstander in gevaar, in beide gevallen speel je eerst zuiver de bal
Bij de rode kaart bestraf je vooral het resultaat van de actie en niet de intentie. In het filmpje bestraf je de intentie (geen intentie om de andere te blesseren) maar niet het resultaat![]()
ik had het over de tegenstander in gevaar brengen en dat is in beide het geval en in beiden onbedoeld.Dat zijn toch 2 compleet verschillende soorten tussenkomsten?
De ene is gestrekt been, studs vooruit, de andere valt om het zo te zeggen per ongeluk op z'n tegenstander met een half ingetrokken been.
Akkoord met die fout van Pepe, da's absoluut rood.ik had het over de tegenstander in gevaar brengen en dat is in beide het geval en in beiden onbedoeld.
Hij strekt zijn been om de bal weg te trappen wat hij ook doet, dit mag nog altijd in het hedendaags voetbal volgens mij. Hij heeft de pech dat die Oekrainer daar veel te laat op de bal is en daardoor raakt hij hem vol op de knie.
Nogmaals bestraf je de intentie nl de bal spelen of bestraf je het resultaat nl de tegenstander in gevaar brengen (onbedoeld of niet)?
edit: Ik vind de aanslag van Pepe op T. Hazard wel een rode kaart waard omdat hij daar zonder enige intentie de bal te spelen, de tegenstander in gevaar brengt.
Dan kan je hiervoor ook rood geven zoals Lineker zegt
Want hier breng je de tegenstander ook onbedoeld in gevaar door tegen zijn hoofd te vliegen
Maar voetbal, en sport, is geen transitieve wiskunde.Aan de andere kant hebben ze wel droogjes Duitsland verslaan, die op hun beurt Portugal met sprekend gemak hebben opzij gezet.
Forumtip: als ge een mention in een edit plaatst, krijgt die user geen notificatie!edit: Het is wachten tot @Gavin mij hier komt neersabelen dat ik compleet verkeerd ben![]()
Nu ge de sectie hierboven kent, ziet ge wel wat er anders aan is. De Oekraïense speler trekt zijn voet weg om hem met gebogen been te raken, dus zeker geen lunge als kwalificatie. Verder is het de Zweedse speler die ook mee in de tackle gaat en zijn hoofd op een vreemde plaats brengt in een duel, is zoiets te voorzien? Gewoon dit knietje plaatsen in een normaal duel is geen probleem, in tegenstelling tot dat gestrekt been dat altijd een fout is. Dus zeker geen rood, en best een groot verschil met Danielsson.Dan kan je hiervoor ook rood geven zoals Lineker zegt
Nu ge de sectie hierboven kent, ziet ge wel wat er anders aan is. De Oekraïense speler trekt zijn voet weg om hem met gebogen been te raken, dus zeker geen lunge als kwalificatie. Verder is het de Zweedse speler die ook mee in de tackle gaat en zijn hoofd op een vreemde plaats brengt in een duel, is zoiets te voorzien? Gewoon dit knietje plaatsen in een normaal duel is geen probleem, in tegenstelling tot dat gestrekt been dat altijd een fout is. Dus zeker geen rood, en best een groot verschil met Danielsson.