Elden Ring

Elden Ring

k5zo5zxu7pj81.png

Ik krijg hier zelfs van bol.com een melding op mijn gsm: 'Bestel vandaag Elden Ring en ontvang het morgen'. Ze doen het er echt om mij te overtuigen. Must resist want ging eerst cyberpunk 2077 uitspelen. :unsure:

Jammer genoeg door de hype zullen er zich velen laten vangen en het kopen. Om dan na enkele uren te beseffen dat het niet hun ding is.

Jammer genoeg door de hype zullen er zich velen laten vangen en het kopen. Om dan na enkele uren te beseffen dat het niet hun ding is.
En nog velen meer zullen het kopen om dan te beseffen, amai wat een meesterwerk, mss moet ik terug de andere Souls games ook nog eens een kans geven.

Denk dat vele toch weten welke games ze leuk vinden en welke niet? Ik check altijd heel wat af voor ik een game koop, zo vermijdt je miskopen. Het voordeel voor mij is dat ik heel weinig games koop op launch, en ze meestal veel goedkoper kan kopen na 1 jaar.

Ik wacht eigenlijk vooral op het verdict van Digital Foundry want al veel klachten gehoord over de PC versie.

Maar ik ga sowieso wachten met erin te duiken. Wil eerst Supraland: Six Inches Under nog uitspelen en nadien Elex II.

Tiens, ik dacht dat ook als ge een fysiek exemplaar heb, die pas unlocked wordt op middernacht. Zijn de huidige fysieke exemplaren niet meer dan een link naar een downloadpagina? Zo was dat toch vele jaren geleden en dat heeft me doen overstappen van fysieke exemplaren naar digitale exemplaren (+ plaatsbesparing).

Net eens gegoogled om zeker van te zijn dat jullie niet op copium zaten and nope, die met fysiek exemplaar kunnen al beginnen.

Enjoy that teambuilding anyway. :unsure:

Tiens, ik dacht dat ook als ge een fysiek exemplaar heb, die pas unlocked wordt op middernacht. Zijn de huidige fysieke exemplaren niet meer dan een link naar een downloadpagina? Zo was dat toch vele jaren geleden en dat heeft me doen overstappen van fysieke exemplaren naar digitale exemplaren (+ plaatsbesparing).

Net eens gegoogled om zeker van te zijn dat jullie niet op copium zaten and nope, die met fysiek exemplaar kunnen al beginnen.

Enjoy that teambuilding anyway. :unsure:
Uwe console kan toch niet weten dat die moet wachten tot middernacht zeker? Als je niet verbonden bent met internet moet je ook kunnen gamen he

Ergens ben ik wel jaloers dat er nog zo veel mensen die drang hebben om een game echt asap te spelen. Kweet niet waarom, maar da boeit mij nu echt niet of da nen dag later of vroeger is. Mss het ouder worden I dunno, maar tis zot om te zien hoe sommige precies beetje sterven als ze het niet vandaag kunnen spelen xD

Ergens ben ik wel jaloers dat er nog zo veel mensen die drang hebben om een game echt asap te spelen. Kweet niet waarom, maar da boeit mij nu echt niet of da nen dag later of vroeger is. Mss het ouder worden I dunno, maar tis zot om te zien hoe sommige precies beetje sterven als ze het niet vandaag kunnen spelen xD
Inderdaad, heb die drang ook niet (meer). Heb ook gewoon veel minder tijd om te gamen (gezin, kindjes) dan vroeger, da heeft er natuurlijk ook mee te maken. Moet wel zeggen dat het wel lang geleden is dat ik zo hyped ben geweest voor een game als nu (zeker na die reviews van gisteren), dus heb wel veel zin om er aan te beginnen.

Terug
Bovenaan