Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, niet gezienWerd hier enkele posts geleden geplaatst.
Verkoop je het?eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen uninstalled. Snap die rage/hype daarrond echt niet.
Die games zijn altijd ugly as hell, die animaties trekken op niks, die controls zit anderhalf uur delay op. Elke enemy 2 hits en dood.
Nope nope nope nope. Voel mijn bloed echt koken na 30 minuten.
En ja git gud maar holy fuck.

Ben je verder dan de charakter creator geraakt? Die moet je niet verslaan he.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen uninstalled. Snap die rage/hype daarrond echt niet.
Die games zijn altijd ugly as hell, die animaties trekken op niks, die controls zit anderhalf uur delay op. Elke enemy 2 hits en dood.
Ben je verder dan de charakter creator geraakt? Die moet je niet verslaan he.
Dat was sneleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen uninstalled. Snap die rage/hype daarrond echt niet.

SteamkeyVerkoop je het?![]()

Tot aan die dude op zijn paardBen je verder dan de charakter creator geraakt? Die moet je niet verslaan he.

Welke class had je gekozen?Steamkey
Tot aan die dude op zijn paard![]()
WarriorWelke class had je gekozen?
Staat op morgen geleverd.Aan de mensen die het op Bol besteld hebben, staat bij jullie de track en trace ook nog op status "Bezorgtijd nog onbekend"?
Ah diene dude dat ge gewoon kunt voorbij lopen en iets anders doen tot ge sterker zijt en hem met de grond gelijk maakt?Tot aan die dude op zijn paard

Omdat ik alle Soulslike games allemaal geprobeerd heb?Ah diene dude dat ge gewoon kunt voorbij lopen en iets anders doen tot ge sterker zijt en hem met de grond gelijk maakt?
Alle hoe kunde een hele game/franchise op zo korte tijd naar beneden halen als ge zelf maar 5 min probeert en das niet persoonlijk bedoelt eigenlijk, ma ge ziet da zo vaak. Goeie vrienden van mij ook, geven het 15 min kans, sterven 1 keer en tis direct uit gedaan klaar kut game xD
Ik koop/speel bepaalde games ook niet ze omdat ik ze niet leuk vind maar daarom zijn da geen slechte games, ik snap perfect dat mensen hyped zijn voor een nieuwe GT of Forza Motorsport of een sim racer, zelf vind ik ze oersaai, maar ik snap wel dat daar een groot publiek voor is, alleen behoor ik daar niet bij. Net zoals ik dan denk dat mensen die niet graag Souls games spelen het wel zouden snappen dat velen anderen het wel graag spelen. Maar dan krijg je vaak de reactie, "snap de hype niet dit spel is toch gewoon shit?"

Ik neem u da absoluut niet kwalijk ze dat ge zegt ik stop er mee tga niet. Als ge da niet leuk vind, vind ge da niet leuk eh zo simpel ist. Maar ik moet soms wel eens lachen met de rage reacties die er dan altijd bij komen. Zoals je zelf ook zei " Snap niet dat mensen hier hyped voor zijn!! tis lelijk, ...." Daar lach ik altijd eens mee, maar das dan niet uitlachen, maar eerder ja kvind da grappigOmdat ik alle Soulslike games allemaal geprobeerd heb?
Als ik 20 keer sterf op 5 minuten gaat elke game er uit hoor![]()

Ik probeer mezelf gewoon echt in de mindset te krijgen van... dit is een van de beste games aller tijden.Ik neem u da absoluut niet kwalijk ze dat ge zegt ik stop er mee tga niet. Als ge da niet leuk vind, vind ge da niet leuk eh zo simpel ist. Maar ik moet soms wel eens lachen met de rage reacties die er dan altijd bij komen. Zoals je zelf ook zei " Snap niet dat mensen hier hyped voor zijn!! tis lelijk, ...." Daar lach ik altijd eens mee, maar das dan niet uitlachen, maar eerder ja kvind da grappig
Beetje zoals ze mij uit lachen als ik weer op FIFA aant ragen ben tbh![]()
margit
Ja inderdaad, ik vond hem ook makkelijker. Bij mij was het tweede of derde try denk ik.
Ik heb dat eigenlijk enkel bij die Soulslike games. Bij Celeste of Cuphead zit ik ook wel te vloeken maar daar heb ik wel het gevoel dat het mits wat proberen gaat lukken. Bij dit echt totaal nietBeetje zoals ze mij uit lachen als ik weer op FIFA aant ragen ben tbh![]()