Elden Ring

Elden Ring

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen uninstalled. Snap die rage/hype daarrond echt niet.
Die games zijn altijd ugly as hell, die animaties trekken op niks, die controls zit anderhalf uur delay op. Elke enemy 2 hits en dood.
Nope nope nope nope. Voel mijn bloed echt koken na 30 minuten.

En ja git gud maar holy fuck.

Die games zijn altijd ugly as hell, die animaties trekken op niks, die controls zit anderhalf uur delay op. Elke enemy 2 hits en dood.

Ben je verder dan de charakter creator geraakt? Die moet je niet verslaan he.

Ben je verder dan de charakter creator geraakt? Die moet je niet verslaan he.

Character creation is de grootste challenge, dat weet iedereen.

2RQwbc_-3r71ipPdTJtqiNEpx5B0wxqetxVOxvzKmnQ.jpg

Dat was snel :unsure:

Tot aan die dude op zijn paard
Ah diene dude dat ge gewoon kunt voorbij lopen en iets anders doen tot ge sterker zijt en hem met de grond gelijk maakt? 😂

Alle hoe kunde een hele game/franchise op zo korte tijd naar beneden halen als ge zelf maar 5 min probeert en das niet persoonlijk bedoelt eigenlijk, ma ge ziet da zo vaak. Goeie vrienden van mij ook, geven het 15 min kans, sterven 1 keer en tis direct uit gedaan klaar kut game xD

Ik koop/speel bepaalde games ook niet ze omdat ik ze niet leuk vind maar daarom zijn da geen slechte games, ik snap perfect dat mensen hyped zijn voor een nieuwe GT of Forza Motorsport of een sim racer, zelf vind ik ze oersaai, maar ik snap wel dat daar een groot publiek voor is, alleen behoor ik daar niet bij. Net zoals ik dan denk dat mensen die niet graag Souls games spelen het wel zouden snappen dat velen anderen het wel graag spelen. Maar dan krijg je vaak de reactie, "snap de hype niet dit spel is toch gewoon shit?"

Ah diene dude dat ge gewoon kunt voorbij lopen en iets anders doen tot ge sterker zijt en hem met de grond gelijk maakt? 😂

Alle hoe kunde een hele game/franchise op zo korte tijd naar beneden halen als ge zelf maar 5 min probeert en das niet persoonlijk bedoelt eigenlijk, ma ge ziet da zo vaak. Goeie vrienden van mij ook, geven het 15 min kans, sterven 1 keer en tis direct uit gedaan klaar kut game xD

Ik koop/speel bepaalde games ook niet ze omdat ik ze niet leuk vind maar daarom zijn da geen slechte games, ik snap perfect dat mensen hyped zijn voor een nieuwe GT of Forza Motorsport of een sim racer, zelf vind ik ze oersaai, maar ik snap wel dat daar een groot publiek voor is, alleen behoor ik daar niet bij. Net zoals ik dan denk dat mensen die niet graag Souls games spelen het wel zouden snappen dat velen anderen het wel graag spelen. Maar dan krijg je vaak de reactie, "snap de hype niet dit spel is toch gewoon shit?"
Omdat ik alle Soulslike games allemaal geprobeerd heb? :unsure:
Als ik 20 keer sterf op 5 minuten gaat elke game er uit hoor :p

Omdat ik alle Soulslike games allemaal geprobeerd heb? :unsure:
Als ik 20 keer sterf op 5 minuten gaat elke game er uit hoor :p
Ik neem u da absoluut niet kwalijk ze dat ge zegt ik stop er mee tga niet. Als ge da niet leuk vind, vind ge da niet leuk eh zo simpel ist. Maar ik moet soms wel eens lachen met de rage reacties die er dan altijd bij komen. Zoals je zelf ook zei " Snap niet dat mensen hier hyped voor zijn!! tis lelijk, ...." Daar lach ik altijd eens mee, maar das dan niet uitlachen, maar eerder ja kvind da grappig :p

Beetje zoals ze mij uit lachen als ik weer op FIFA aant ragen ben tbh :p

Ik neem u da absoluut niet kwalijk ze dat ge zegt ik stop er mee tga niet. Als ge da niet leuk vind, vind ge da niet leuk eh zo simpel ist. Maar ik moet soms wel eens lachen met de rage reacties die er dan altijd bij komen. Zoals je zelf ook zei " Snap niet dat mensen hier hyped voor zijn!! tis lelijk, ...." Daar lach ik altijd eens mee, maar das dan niet uitlachen, maar eerder ja kvind da grappig :p

Ik probeer mezelf gewoon echt in de mindset te krijgen van... dit is een van de beste games aller tijden.
Oke, ik weet op voorhand dat het echt mijn genre niet is dus ik moet ook niet zagen. Maar als er unaniem zo'n scores gegeven worden, moet het wel een parel van een game zijn. Wat het voor liefhebbers wel zal zijn he. Ik begrijp ook wel dat het aan mij ligt en niet aan de game.

Maar ik snap niet hoe games met die graphics en die controls al die 10/10's kunnen krijgen terwijl andere games daar wel kritiek voor zouden krijgen.

Ik heb dat eigenlijk enkel bij die Soulslike games. Bij Celeste of Cuphead zit ik ook wel te vloeken maar daar heb ik wel het gevoel dat het mits wat proberen gaat lukken. Bij dit echt totaal niet :p

Doet me denken aan die keer dat mijn maat Sekiro gekocht had ipv Ghost of Tsushima :unsure:
Die was ook echt aan het ragen dat het geen naam had :p

ga er zo meteen ook aan beginnen, maar lang ga ik het niet spelen vandaag (doodmoe).
dus pakt bij de 5de death dat k ermee kap. gokske 20minuten spelen?

Terug
Bovenaan