Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Switch naar Engie vast gedaan. Gevraagd voor start vanaf 01/09/2026. Zo heb ik men korting bij luminus nog volledig
Ze zullen altijd wel kleine lettertjes achter de hand hebben om de prijs aan te passen zolang het contract niet gestart is, maar ik zie persoonlijk enkel de kleinere energiemaatschappijen dat in realiteit ook doen. De grotere hebben voldoende marge om wat verlies te slikken en doen liever aan klantenbinding volgens mij.Geen kans dat ze die dan nog weigeren moesten de prijzen de pan uit swingen? Of dat ze vast gewoon niet meer aanbieden zoals bij de energiecrisis van 22?
Ik ben ook al klant bij Luminus (variabel contract), dus ik ga bewust, zoals elk jaar, naar een andere leverancier nu. Zonder korting zijn energiecontracten niet zo interessant, dus Maxxfix afsluiten is niet echt een goede optie voor mij. Nieuw product betekent niet nieuwe klant bij mijn weten.In verband met het kiezen voor een contract nu om te starten in oktober-november:
In de kleine lettertjes staat dat een contract dient te starten binnen de 4 maand. Anders hebben ze recht om af te zien van de promoties en kortingen en kunnen ze een contract weigeren of een tegenvoorstel doen?
Alsook: de korting van luminus geldt voor nieuwe klanten. Ik ben er al klant voor elektriciteit. Ben ik dan geen nieuwe klant meer (of wordt hier niet naar gekeken daar dit over een nieuw product gaat)?
Kunnen wij niet voorspellen hé.heb een goedkoop tarief vast gast tem januari 2027
heb een goedkoop variabel tarief van energy knights- groepsaankoop Elektriciteit Variabel - juni 2025 (€ 1.489,28 per jaar)
goedkoopste vast ( € 1.726,27 per jaar)
mijn verbruik is grootste deel laden wagen thuis die ik aan creg terugbetaald krijg.
nog interessant voor electriciteit om vast te nemen?
Ik ben een nieuw contract aangegaan op 1december. (Comfyflex). Als ik vandaag overstap naar vast loop ik 100 eur welkomstkorting mis. Iedereen die tussen okt en dec een nieuw contract is gestart met welkomstkorting zou de afweging kunnen doen.Waarom zou je daar je tijd insteken? Ofwel ga je deze maand nog vast, ofwel blijf je variabel.
Hangt er een beetje van af, ik heb 4 jaar bij Ecopower gezeten omdat ze goedkoper bleven dan de rest, zelfs met welkomstkortingen, nu ga ik mijn contract bij EnergyVision ook nog even houden (2e jaar) doordat hun "eerste 1800kwh vast" in mijn geval op 9.10 staat en ze dus ook interessant blijven. Wie nu intekent krijgt 10.60 voor die eerste 1800 vast dacht ik.Ik ben ondertussen 3jaar denk bij dezelfde energie leverancier, omdat ik te lui was om te veranderen.
Heb nu gekeken, om te veranderen naar vast, via oijn energie,voor 2 jaar, en alle berekeningen komen 30€ per maand goedkoper uit dan het variabel contract dat ik nu heb.
Is het dan zo nadelig als je nooit van leverancier veranderd?
Hoe zit het eigenlijk met de verwachtingen voor prijzen van elektriciteit?
Ik las dit :Aangezien aardgas een component is in de energieprijs gaat deze sowieso stijgen wss. Heb enkel geen idee voor hoeveel die meetelt

Is wel maar voor een jaar. Ik zit namelijk bij henBon, hier overgestapt naar Engie Easy fixed. Vast tarief vanaf 1/6/2026.
.