Mega kan mij niet véél maken lijkt mij? Ik betaal voor gas nu 40€/maand (helaas kan ik het bedrag niet meer verlagen, smeerlapjes). Ik heb vorige maand nog een tussentijdse factuur betaald dus de eindafrekening -begin januari- gaat nooit meer zijn dan 180€.
Ik heb ook nog een promo lopen van 180€. Ze mogen straks die vergeten mee te rekenen of met éénder welk excuus afkomen, dan betaal ik alleen de eindfactuur als deze méér bedraagt dan 180€. (wat niet gaat zijn). Hooguit verlies ik dan enkele tientjes.
Ik heb ook nog een promo lopen van 180€. Ze mogen straks die vergeten mee te rekenen of met éénder welk excuus afkomen, dan betaal ik alleen de eindfactuur als deze méér bedraagt dan 180€. (wat niet gaat zijn). Hooguit verlies ik dan enkele tientjes.
Smeerlapkes. Maar is wat ze doen wel correct? Je moet toch gewoon 1 jaar klant blijven om van de promo te genieten?Tussentijdse factuur
Analoge meter is weggehaald, die meterstand is doorgegeven aan Luminus want de digitale is gewoon op 0 gestart.
Laatst bewerkt: