Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel jammer dat fans van voetbalclubs hier het slachtoffer van zijn. Maar hopelijk doet het de premier league eens nadenken over het type volk die ze hun clubs laten overnemen.

Ondanks dat ik zelf voor Chelsea ben in Engeland, toch eindelijk een goede move van de regering. Zou leuk zijn moest het nieuwe Chelsea fan owned zijn maar daarover maak ik me weinig illusies.

Ondanks dat ik zelf voor Chelsea ben in Engeland, toch eindelijk een goede move van de regering. Zou leuk zijn moest het nieuwe Chelsea fan owned zijn maar daarover maak ik me weinig illusies.
Natuurlijk treft dit andere ploegen ook en de FA ook ergens, bezoekende fans oa. En STEL dat we doorgaan in de FA Cup en op Wembley spelen mag je geen tickets verkopen aan 45.000 man ongeveer. Als de 'freeze' blijft wel te verstaan

Wat vinden de Chelsea fans hier op het forum hier eigenlijk van? De associatie van Chelsea met Abramovic? Zouden jullie nog verder willen met hem?

Die 20k max voor reiskosten is wel geestig. Voor een premier league match is het gemiddeld 30k blijkbaar. Spelers gaan letterlijk zelf met de wagen moet komen 😅. Europees is al helemaal een klucht zo…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan