Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beschamend. Meer heb ik daar niet over te zeggen.
Chelsea kan voorlopig geen merchandise of tickets meer verkopen, spelers aankopen of contracten verlengen.
Hoe geen marchandise? Ik ging volgende week zo een opwarmings-shirtje bestellen
Chelsea kan voorlopig geen merchandise of tickets meer verkopen, spelers aankopen of contracten verlengen.

Jaja toevallig...Hoe geen marchandise? Ik ging volgende week zo een opwarmings-shirtje bestellen![]()

Maar t’is alleen de fysieke shop aan het stadion? Online wel dusJaja toevallig...![]()
Maar t’is alleen de fysieke shop aan het stadion? Online wel dus
Hmm zoals ik het lees zou dat ook niet mogen hoor, enkel de reeds verkochte merchandise aan partners...Maar t’is alleen de fysieke shop aan het stadion? Online wel dus
Online mag ook niet. Chelsea mag nog 0,0 commerciële activiteiten doen.Maar t’is alleen de fysieke shop aan het stadion? Online wel dus
Natuurlijk treft dit andere ploegen ook en de FA ook ergens, bezoekende fans oa. En STEL dat we doorgaan in de FA Cup en op Wembley spelen mag je geen tickets verkopen aan 45.000 man ongeveer. Als de 'freeze' blijft wel te verstaanOndanks dat ik zelf voor Chelsea ben in Engeland, toch eindelijk een goede move van de regering. Zou leuk zijn moest het nieuwe Chelsea fan owned zijn maar daarover maak ik me weinig illusies.
En wat met de verkoop via Nike dan?Online mag ook niet. Chelsea mag nog 0,0 commerciële activiteiten doen.
Welke wil je ?Hoe geen marchandise? Ik ging volgende week zo een opwarmings-shirtje bestellen![]()
Ja via Nike zal wss wel nog gaan natuurlijkEn wat met de verkoop via Nike dan?
Ja dat gelukkig nog wel.Ja via Nike zal wss wel nog gaan natuurlijk
Op BBC staat hoelang ze het bevriezen, dus wrs als ze groen licht geven terug de ‘normale’ orde denk ikMag Chelsea wel nog spelers verkopen, of zit elke speler vast tot zijn contract afloopt? (of tot de sancties opgeheven worden)
. Europees is al helemaal een klucht zo…