Koone
Active member
Ze hadden Moyes meer tijd moeten geven, die had dat wel gekunnen - denk ik. Toch als je kijkt wat hij bij WH heeft kunnen neerzetten.Ik hoop dat ze hem de tijd gunnen om iets op te bouwen.
Sportief gezien hebben ze echt wel meer dan 1 seizoen nodig om die kern te gaan uitmesten. Dat lukt denk ik zelfs niet in FM, laat staan in het echt.
Met Rangnick als DoF (gok ik toch) en Ten Hag als trainer zie ik het op zich wel goed komen, binnen een jaar of 3-4 dan. Maar dan moeten ze natuurlijk wel die jaren krijgen.
Het enige voordeel aan heel de Glazer situatie is dat zolang de ploeg winst maakt, die ze kunnen uitkeren aan de aandeelhouders en zichzelf, de raad van bestuur eigenlijk niet geïnteresseerd is in de sportieve situatie. Zolang de supporters dus blijven consumeren en niet te hard klagen zullen ze wel mogen aanblijven maw.
Geduld is een probleem daar, en als ze Ten Hag gaan afrekenen na 1 seizoen dan is het 'on to the next one' opnieuw.
Ferguson lag ook bijna buiten in het begin, maar toen hadden ze gelukkig net iets meer geduld. Als je dan ziet wat dat heeft gegeven..
Same story for Wenger bij Arsenal.
Als Liverpool fan zie ik United toch ook graag terug wat naar glorie terugkomen, al is het maar om iets meer concurrentie te hebben en niet elk jaar een 2-way battle te hebben met City. Die mogen terug naar de achtergrond verdwijnen

.
. Nog steeds kippenvel bij het onderstaande filmpje:
Een deelgemeente van onze stad, misschien dat Anderlecht ook de jeugd kan afgaan bij de kleine Brusselse clubs uit 3e en 4e provinciale in plaats van de jeugd van 1e klassers?