Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eleven is gewoon slecht. Matige presentators en interviewers. Zwak decor. Geen tijd voor analyses door de overvloedige reclame. Regisseurs die constant herhalingen laten zien op de foute momenten,... Rotslecht. Geef mij dan maar Play Sports die tenminste af en toe hun tijd nemen om analyses te maken.

Eleven is gewoon slecht. Matige presentators en interviewers. Zwak decor. Geen tijd voor analyses door de overvloedige reclame. Regisseurs die constant herhalingen laten zien op de foute momenten,... Rotslecht. Geef mij dan maar Play Sports die tenminste af en toe hun tijd nemen om analyses te maken.
Ook al dik spijt dat ik naar proximus ben gegaan vorig jaar, ben toen overgestapt door het getreuzel van telenet om toch in het voetbal contract in te gaan. En nu weer gans de boel veranderen heb ik ook geen goesting.
Op gebied van internet door het volledig huis is proximus wel beter bij ons.

Ook al dik spijt dat ik naar proximus ben gegaan vorig jaar, ben toen overgestapt door het getreuzel van telenet om toch in het voetbal contract in te gaan. En nu weer gans de boel veranderen heb ik ook geen goesting.
Op gebied van internet door het volledig huis is proximus wel beter bij ons.

Maar die mannen zijn dan weer niet in staat om ervoor te zorgen dat je met die TPickx app op je chromecast kan streamen. Zijn daar al meer dan een jaar een oplossing voor aan het zoeken. Ongelofelijk amateurisme toch. Wedstrijdregie bij Eleven voor mij het grootste hekelpunt. Die analyses op Play Sports mis ik persoonlijk niet echt.

Maar die mannen zijn dan weer niet in staat om ervoor te zorgen dat je met die TPickx app op je chromecast kan streamen. Zijn daar al meer dan een jaar een oplossing voor aan het zoeken. Ongelofelijk amateurisme toch. Wedstrijdregie bij Eleven voor mij het grootste hekelpunt. Die analyses op Play Sports mis ik persoonlijk niet echt.
Tis bij mij zo erg gekomen dat ik maar begin te kijken net voor de aftrap en tot het eindsignaal, hun voorbeschouwing enz doe ik de moeite niet meer voor om na te kijken.
Heb ook een hekel aan dave peeters, ook wesley sonck kan ik niet horen als commentator.
Ze kunnen veel zeggen maar Joos is wel aangenaam om naar te luisteren.

Idd, die analyses mis ik toch ook aan geen kanten, das (in mijn herinnering) gewoon een kortere Extra Time, wat zeker geen compliment is :D

Balans in het elftal van united zit ook helemaal niet goed, ben fan van ronaldo maar denk dat dat vanuit man utd hun standpunt niet zo slim was om hem te halen.
Niet per se naar u alleen gericht, maar ik pik even deze post eruit omdat ik hier al een paar keer heb gelezen dat het aantrekken van Ronaldo geen slimme zet is geweest.

Waarom? Ik daar namelijk echt niet mee akkoord. Als je Ronaldo kan halen en je het als club zijnde kan veroorloven om zijn salaris te betalen, dan doe je dat gewoon. Die man kan nog altijd veel toevoegen aan eender welke ploeg. Tonnen ervaring, een voorbeeld voor eender welke speler, een winnaarsmentaliteit om U tegen te zeggen en vooral nog steeds een neus voor goals.

Het probleem ligt in dit geval dan ook duidelijk niet bij hem zelf, maar wel op de manier hoe er bij United gevoetbald wordt. Dat was vorig seizoen bij momenten al een probleem, dus er moet nu niet met de vinger worden gewezen naar Ronaldo, wél naar Solskjaer. Alle respect voor die man en ik vind het een heel aimabele coach, maar hij komt (momenteel) duidelijk te kort om een absolute topclub te coachen. Het is trouwens mede dankzij Ronaldo dat ze bv. in de Champions League er nog deftig voorstaan, want ze hadden even goed maar 1 of 2 punten kunnen hebben ipv 6.

Heb ik nu weeral mijn Smith Rowe op de bank gelaten, 8ptn terug.
Niet erg, ik heb dit jaar Salah en Bruno achterwege willen laten om niet telkens hetzelfde team te hebben... En nu ben ik bezig aan het traditionele vergeten van mijn team aan te passen dus ik zal vermoedelijk een mooie achterstand hebben.

Tegen januari zal ik traditioneel nog eens 4-5 weken er aan denken om mijn team in te stellen.

Niet erg, ik heb dit jaar Salah en Bruno achterwege willen laten om niet telkens hetzelfde team te hebben... En nu ben ik bezig aan het traditionele vergeten van mijn team aan te passen dus ik zal vermoedelijk een mooie achterstand hebben.

Tegen januari zal ik traditioneel nog eens 4-5 weken er aan denken om mijn team in te stellen.
T'is Afrika Cup ook, dus die moet je al wisselen

Waarom ik eigenlijk naar deze thread was gesnord :

Hoe kan United nu godverdomme Conte laten schieten? Die mens komt zelden vrij en is zelden lang beschikbaar. Ge hebt intussen zelf een complete beunhaas aan het roer staan. Ge zijt compleet in de pan gehakt door uw tegenstander, die een uiterst competente manager in huis hebben, en ge kon nu winnen van een doodziek Spurs-team als troost. Maar het lijkt nog steeds gewoon nergens naar, keer op keer wordt united overklast om tactisch vlak. Ole was een legende als speler maar als manager is het drie keer niks. Je moet nu letterlijk leunen op een 36-jarige legende die een trampoline in zijn broekzak heeft steken.

En de kern van United is nu echt niet meer té slap om daar telkens de excuses te gaan zoeken. Enkel het middenveld is incompleet, maar zeker niet zwak.

Het is overmijdelijk dat Ole het gaat moeten afbollen. Er is geen enkel beetje progressie geweest dus natuurlijk gaat United binnenkort weer in een mes lopen. Maar Conte is nu weg en de andere gedoodverfde kandidaat is Zidane. En dat is een mooie naam, maar ook geen tactisch mastermind. Hij heeft wat meer aanzien, misschien wat meer mentale energie dat hij kan uitdelen en is misschien iets sterker tactisch. Hij is alvast meer ervaren. Maar het is geen obesessieve gek die plannen uitdoktert en het er maniacaal insleept om keer op keer resultaat te halen.

Nu zit ge daar met Bilbo Baggins die nog maximaal 5 matchen respijt heeft. Wéér aanmodderen, wéér achter de feiten aanhollen, wéér een concurrent u de kaas van het brood laten vreten terwijl ge zo dicht bij een perfecte mix zat... En Conte was op elke manier het ontbrekende puzzelstuk. Met zo een trainer haal je het mankement op het middenveld op en heb je een trainer die tenminste een speler naar de club kan lokken.

Waarom ik eigenlijk naar deze thread was gesnord :

Hoe kan United nu godverdomme Conte laten schieten? Die mens komt zelden vrij en is zelden lang beschikbaar. Ge hebt intussen zelf een complete beunhaas aan het roer staan. Ge zijt compleet in de pan gehakt door uw tegenstander, die een uiterst competente manager in huis hebben, en ge kon nu winnen van een doodziek Spurs-team als troost. Maar het lijkt nog steeds gewoon nergens naar, keer op keer wordt united overklast om tactisch vlak. Ole was een legende als speler maar als manager is het drie keer niks. Je moet nu letterlijk leunen op een 36-jarige legende die een trampoline in zijn broekzak heeft steken.

En de kern van United is nu echt niet meer té slap om daar telkens de excuses te gaan zoeken. Enkel het middenveld is incompleet, maar zeker niet zwak.

Het is overmijdelijk dat Ole het gaat moeten afbollen. Er is geen enkel beetje progressie geweest dus natuurlijk gaat United binnenkort weer in een mes lopen. Maar Conte is nu weg en de andere gedoodverfde kandidaat is Zidane. En dat is een mooie naam, maar ook geen tactisch mastermind. Hij heeft wat meer aanzien, misschien wat meer mentale energie dat hij kan uitdelen en is misschien iets sterker tactisch. Hij is alvast meer ervaren. Maar het is geen obesessieve gek die plannen uitdoktert en het er maniacaal insleept om keer op keer resultaat te halen.

Nu zit ge daar met Bilbo Baggins die nog maximaal 5 matchen respijt heeft. Wéér aanmodderen, wéér achter de feiten aanhollen, wéér een concurrent u de kaas van het brood laten vreten terwijl ge zo dicht bij een perfecte mix zat... En Conte was op elke manier het ontbrekende puzzelstuk. Met zo een trainer haal je het mankement op het middenveld op en heb je een trainer die tenminste een speler naar de club kan lokken.
Echt he. Ik zeg al maanden dat ze voor Conte moeten gaan. Maar nee :sarcastic:

Nu zal het wel Ole out zijn zeker? Maguire, wat een grap die kerel ...

haha en nog een 4-1 erbij door een oude bekende :D

Ze gaan Brendan rodgers uitkopen bij leicester geloof ik. Die kan niet wachten om weer bij een grote club zijn onzin uit te kramen.

Maar even serieus, toch een triestige dag vandaag. Hij had gewoon nog wat tijd nodig! Geeft die nog een interview na zijn ontslag voor op sociale media, zeggende dat het draait om vrienden maken bij zo een grote club. Hoe ne triestige plant kunt ge zijn 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan