Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pogba toch ook een vieze speler. En Ronaldo had rood verdiend eerder. Als ik Liverpool was, zou ik toch wat spelers wisselen om blessures te voorkomen.

Was toch wel te verwachten dat United hier met de billen bloot ging gaan?
Liverpool bolt als een trein en United is gelijk ne verroeste crossbak aan't stilvallen sinds het einde van de transferperiode.

Ik was (ik denk @gamer5 ook) op een droge 0-2 aan het hopen zodat hij zeker mag blijven. Maguire is daar trouwens niet het enige probleem, eerder het idee van "we kopen wat grote namen en dan is 't OK". De domste zet in jaren is Ronaldo terughalen, die gisteren trouwens gewoon rood had kunnen (en voor mij moeten) krijgen.

Ik was (ik denk @gamer5 ook) op een droge 0-2 aan het hopen zodat hij zeker mag blijven. Maguire is daar trouwens niet het enige probleem, eerder het idee van "we kopen wat grote namen en dan is 't OK". De domste zet in jaren is Ronaldo terughalen, die gisteren trouwens gewoon rood had kunnen (en voor mij moeten) krijgen.
Hij is idd zeker niet het enige probleem. Net zoals Ronaldo dat ook niet is.
Maar je mag toch iets meer verwachten van hem persoonlijk he? Die zijn positiespel zou zelfs slecht zijn mocht hij sneller zijn dan de gemiddelde spits en dat is hij verre van. En hij is vooral ook geen goede leider van de defensie.
Maar soit, met een degelijke 6 (of al zo'n oranje kegeltje, als het Fred maar niet is) komt die verdediging natuurlijk ook niet zo snel onder druk te staan.

Benieuwd welke dag van deze week Ole gaat vliegen en welke zot ze gaan vinden om daar over te nemen. Dit United is ziek en enkel een nieuwe trainer gaat ze niet genezen. Het scheelt wel dat Woodward daar eindelijk gaat vertrekken. Als ze nu een manager zouden halen met visie krijgt die de ploeg wel op de rails als hij zelf mag beslissen wie er komt en gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan