Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. Mount erbij is wel een groot verschil. Die gast denkt steeds vooruit en is wat mij betreft offensief onze beste speler. Werner was ook sterk, die blijft echt wel pech hebben maar gelukkig maakt die de 2-1 na een prachtige aanval. RLC is toch ook een meerwaarde, zie die veel liever beter dan Jorginho bvb.

Salah vandaag weer :bow:🤤 Zijn goal verdient een match gewoon te winnen, jammer.
Hoewel gelijkspel waarschijnlijk wel de juiste uitslag was.

Klopt. Mount erbij is wel een groot verschil. Die gast denkt steeds vooruit en is wat mij betreft offensief onze beste speler. Werner was ook sterk, die blijft echt wel pech hebben maar gelukkig maakt die de 2-1 na een prachtige aanval. RLC is toch ook een meerwaarde, zie die veel liever beter dan Jorginho bvb.
²nd, grote fan van RLC, hopelijk kan hij dit seizoen wat meer gebruikt worden.

Newcastle overgenomen door Saoudi’s. Dat zijn nu de rijkste van de hoop (en ook nog een trapje hoger op de moreel bedenkelijkheids-ladder).

Tja is nu eenmaal hoe het tegenwoordig is. Die van Chelsea en City boeit het ook niet dat hun eigenaars op z’n zachts gezegd geen engeltjes zijn.

Nochtans een goeie fanbase die van Newcastle, ik wens ze alle succes toe. Alleen spijtig dat als je succes wilt opbouwen tegenwoordig je zo een type’s nodig hebt.

Tja, waarom waren de italianen zo sterk eind de jaren 90 of begin jaren 2000? Ook gewoon omdat ze het meeste geld hadden hoor. Het is nooit anders geweest.

En het is nu ook niet dat die Agnelli familie (Juventus) of Berlusconi (AC Milan) destijds zo'n engeltjes waren.

De lat wordt ook steeds hoger & hoger gelegd. Als ge als ploeg nog wil meedoen voor de titel in Engeland is gewoon een miljardair als eigenaar hebben niet genoeg meer want bijna al die ploegen zijn eigendom van miljardairs.

Hogen tijd om plafonds in te stellen, maar money makes the world...
Bij Villa ist nog redelijk, van een Amerikaan die er geen geld in wou steken nu 2 Amerikanen met toch een plan en geen koopwoede. Gerichte aankopen doen en proberen een stabiele ploeg te bouwen. De meeste fans kunnen er wel mee leven.

Bij Leicester is het wel een mooi verhaal geworden, maar dat is natuurlijk nog iets anders die dan van Newcastle. Ik begrijp nog wel, als ge elk jaar kans hebt om te degraderen, dat je blij bent om van eigenaren te wisselen, maar ge verkoopt wel de ziel van uw ploeg. Ik zou er kapot van zijn moest dit Ajax gebeuren.

Bij Leicester is het wel een mooi verhaal geworden, maar dat is natuurlijk nog iets anders die dan van Newcastle. Ik begrijp nog wel, als ge elk jaar kans hebt om te degraderen, dat je blij bent om van eigenaren te wisselen, maar ge verkoopt wel de ziel van uw ploeg. Ik zou er kapot van zijn moest dit Ajax gebeuren.

Tgoh maar King Power heeft wel geen inbreuken op de mensenrechten op hun geweten. Ik zou het persoonlijk degoutant vinden mocht het met onze club gebeuren en zelfs reden genoeg om de club de rug toe te draaien. Wat gaan ze doen als de Britse Pers wat kritisch is voor Newcastle, ook in stukjes hakken?

Nu gelukkig zijn wel al verkocht aan iemand die niets op z'n geweten heeft, alé voor zover bekend toch niet :unsure:

Tgoh maar King Power heeft wel geen inbreuken op de mensenrechten op hun geweten. Ik zou het persoonlijk degoutant vinden mocht het met onze club gebeuren en zelfs reden genoeg om de club de rug toe te draaien. Wat gaan ze doen als de Britse Pers wat kritisch is voor Newcastle, ook in stukjes hakken?

Nu gelukkig zijn wel al verkocht aan iemand die niets op z'n geweten heeft, alé voor zover bekend toch niet :unsure:
Absoluut, wil zeker niet de 2 eigenaren 1 op 1 vergelijken.

Die mensen kwamen dan ook van de slechtste eigenaar in de PL dus ik snap dat ze blij zijn om daar vanaf te zijn.
Ashley is gewoon een clown...

Is trouwens u club ook niet in Saoedische handen?

Ja, voor 75%. MAAR TIS WEL NEN BRAVE. Dit is een concern gerund door de man die gelinkt wordt aan de moord op die journalist. Dieje van ons is een arme achter-, achter-, achterneef met een vermogen van ocharme 200 miljoen. En wij staan niet voor hem te dansen voor de poort. Meer zelfs, we willen hem weg want zijn marionet Jan van Winckel is onze club WEERAL kapot aant doen.

Ja, voor 75%. MAAR TIS WEL NEN BRAVE. Dit is een concern gerund door de man die gelinkt wordt aan de moord op die journalist. Dieje van ons is een arme achter-, achter-, achterneef met een vermogen van ocharme 200 miljoen. En wij staan niet voor hem te dansen voor de poort. Meer zelfs, we willen hem weg want zijn marionet Jan van Winckel is onze club WEERAL kapot aant doen.
Ik gok dat toen hij jullie stamnummer 13 cadeau deed je toch ook een klein danske geplaceerd hebt.
Geen verwijt trouwens he, de mens heeft u club gered dus ge zijt content. En dat zijn die supporters van Newcastle ook nu... Als de club deftig gerund gaat worden gaan ze content blijven, anders zal het daar ook wel keren.

Slim van Saudi Arabië om hun reputatie wit te wassen. Ok, we zijn een dictatoriaal regime, we hebben een journalist gevierendeeld en we plegen nog dagelijks oorlogsmisdaden in Yemen...maar kijk eens wat we doen voor Newcastle! Plus dit geeft Saudi Arabië ook meer toegang tot Britse politici en bedrijven.

De ultieme grap is natuurlijk dat de vorige overnamepoging werd opgeblazen door de Premier League, niet omdat de eigenaars gelinkt zijn aan de dood van honderdduizend kinderen in Yemen, maar wel omdat men in Saudi Arabië Premier League wedstrijden zou piraten. Deze gigantische ethische en humanitaire crisis is gelukkig opgelost intussen.

Ik gok dat toen hij jullie stamnummer 13 cadeau deed je toch ook een klein danske geplaceerd hebt.
Geen verwijt trouwens he, de mens heeft u club gered dus ge zijt content. En dat zijn die supporters van Newcastle ook nu... Als de club deftig gerund gaat worden gaan ze content blijven, anders zal het daar ook wel keren.

De supporters hebben de club gered door in 1e Provinciale opnieuw te starten en vonden in KFCO Wilrijk iemand die daarin mee wou gaan omdat ze anders zelf ook in de problemen kwamen wegens financiele moeilijkheden.
De terugkoop van de stamnummer was een poging tot omkoping van de supporters om ze toch te scharen achter de overname van de United World groep, omdat er toch veel twijfel en vraagtekens rond waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan