StevenFM
Well-known member
Toch vreemde ploeg, ofwel spelen die los kampioen of hopeloos laatsteNorwich lijkt nu al een zekerheid voor de degradatie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch vreemde ploeg, ofwel spelen die los kampioen of hopeloos laatsteNorwich lijkt nu al een zekerheid voor de degradatie

Liverpool blijkbaar united pak slaag aan het geven.
Goh, in de Arena ging het ook wel lekkerDat was nogal een hate game![]()

Even voor de duidelijkheid, ik zet dieGoh, in de Arena ging het ook wel lekker![]()
erbij omdat ze alleen in de Belgische media dat de hate game noemen he 
In Engeland niet he?Even voor de duidelijkheid, ik zet dieerbij omdat ze alleen in de Belgische media dat de hate game noemen he
![]()
NopeIn Engeland niet he?
Ik was vanaf de 0-2 eigenlijk aan het hopen op nog een paar goals zodat de nederlaag zwaar genoeg was en hij eindelijk buiten zou vliegen.Ole not at the wheel anymore wss![]()
Hier zitten zelf nog 21 puntjes op de bankLeuk speeldag voor mijn Fantasy ploeg. 123 puntjes en los op kop in de BG/9L competitie![]()

Hij is idd zeker niet het enige probleem. Net zoals Ronaldo dat ook niet is.Ik was (ik denk @gamer5 ook) op een droge 0-2 aan het hopen zodat hij zeker mag blijven. Maguire is daar trouwens niet het enige probleem, eerder het idee van "we kopen wat grote namen en dan is 't OK". De domste zet in jaren is Ronaldo terughalen, die gisteren trouwens gewoon rood had kunnen (en voor mij moeten) krijgen.