Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voila, zo is dat.

En over dat fair play gedeelte: je kan hier Arsenal en Smith Rowe weinig aanrekenen ook vind ik. Zoveel tijd zat er niet tussen en praktisch niemand had iets door.
Arsenal heeft daarentegen enkele weken geleden wél zo is een goal gemaakt die voor mij toch wat controversieler was, ook Smith-Rowe denk ik. Tegenstander had bal buitengespeeld en ze gaven 'm niet terug, waarna ze scoren. Tegen Watford?

Dit is natuurlijk ridicuul aangezien Fred 'm zelf aantikt, maar toen was er iets voor te zeggen. Perfect in de regels van het spel dat wel, maar fair play was het toen niet bepaald..

PS: Nog altijd on top in de FPL mini-league! Bernardo halen bij mijn WC in GW8 was mijn beste zet so far. :D

In de fantasy enkele weken geleden na lang twijfelen Kane gekocht in plaats van Son, dure beslissing geweest

Paar seizoenen terug betaalde ik 80 euro voor een ticket op de Bridge, dacht dat het nu nog zo ongeveer was

Wat is dat met de Duivels in EPL? De Bruyne laatste tijd op de bank/B-elftal tegen Leipzig. Uit voorzichtigheid wegens de recente blessure of is z'n plek in gevaar? Lukaku na zijn blessure ook moeilijkheden om in de ploeg te komen. Sambi Lokonga weer terug op de bank.

Beetje belachelijke penalty voor City daarstraks.

Wat is dat met de Duivels in EPL? De Bruyne laatste tijd op de bank/B-elftal tegen Leipzig. Uit voorzichtigheid wegens de recente blessure of is z'n plek in gevaar? Lukaku na zijn blessure ook moeilijkheden om in de ploeg te komen. Sambi Lokonga weer terug op de bank.
Lokonga heeft al meer gespeeld dan ik op voorhand zelf gedacht had eigenlijk, vind het normaal dat die nu nog niet alles gaat spelen. Kan natuurlijk ook nog uitdraaien op uw signature. Heb Chelsea iets minder gevolgd de laatste tijd, maar heeft Tuchel zich niet aangepast aan het ontbreken van Lukaku de laatste tijd en zou hij z'n systeem niet weer wat moeten omgooien voor hem? Ik denk dat het bij De Bruyne eerder voorzichtigheid is en om 'm geleidelijk aan weer wat vorm te laten ontdekken. Dendoncker had vandaag ook nog maar zijn tweede of derde basisplaats van het seizoen.

Maar hey het is niet allemaal slecht, Mertens begint wel weer te scoren, die kan z'n basisplaats bij de Rode Duivels weer opeisen :unsure:

@chomo nu vandaag was het idd slecht.
Eerder kansen afdwingen, en de laatste pass zijn het probleem.

Edit: wel een gelukje, wel 3 terechte maar lichte penalty’s

@chomo nu vandaag was het idd slecht.
Eerder kansen afdwingen, en de laatste pass zijn het probleem.

Edit: wel een gelukje, wel 3 terechte maar lichte penalty’s
Die 2e was een vliegende schaar. :lol:

Penalty voor City vond ik de moeilijkste om te beoordelen waar ie hem juist raakt. Zeker in volle snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan