D
Deleted member 14
Guest
Verdiende gelijkmaker voor Brighton, maar wat een match van beide ploegen, dat tempo. Pffieuw
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat voor een lichtgeraakte kleuter is dat toch.
Nja ik geef hem gelijk eerlijk. Voor de wedstrijd zelf tegen Brighton flauwe bank.Tuchel blijkbaar geklaagd over afwezigheden door blessures/corona en dat Chelsea daarom niet meer meedoet voor de titel.
Dit is toch alle schaamte voorbij? Ik ben zelf Chelsea-sympathisant, maar als je bv. gisteren niet kan winnen van Brighton met hetgeen wat er op de bank zit, dan moet je niet gaan beginnen over corona en blessures. Chelsea hun kern is groot genoeg om dat te moeten opvangen. Hoofdreden waardoor Chelsea is teruggevallen is toch in eerste instantie hun veldspel dat geminderd is.
Eigenlijk is dat idd wel zielig. Goede start van het seizoen gekend, dan een terugval door blessures en corona om dan enkele keren geen eerste keuze te zijn en meteen beginnen uithuilen in de pers... Ge zou denken dat die gasten toch beter zouden weten... maar nee...wat voor een lichtgeraakte kleuter is dat toch.
als tussendoortje een Fa-cup match ook nog.Ja ma dat is net het punt. Hij speelde toen niet genoeg, net terug uit blessure/corona en meteen wenen in de pers... Niet echt slim, toch?Interview is van 3 weken geleden wel lees ik…
idd, zulke dingen moet je binnenskamers houden. En t'is nu niet dat er rampen zijn gebeurd, vanuit het standpunt van Romelu.Ja ma dat is net het punt. Hij speelde toen niet genoeg, net terug uit blessure/corona en meteen wenen in de pers... Niet echt slim, toch?
Amai, als je dat al een flauwe bank noemt vraag ik mij af wat je dan wél wil zien? Een bank met Kante, Barkley, Saul, Ziyech en Havertz, daar kunnen veel PL ploegen nochtans van dromen hoor. Zelfs Liverpool heeft niet zo'n sterke bank. Intrinsiek zijn dat gewoon haast allemaal goede spelers, dat er hier en daar wat kwaaltjes zijn doet niets af aan de kwaliteit ervan.Nja ik geef hem gelijk eerlijk. Voor de wedstrijd zelf tegen Brighton flauwe bank.
Geen titel bank voor maar iets te zeggen.
op de bank zaten spelers uit vorm of die nooit goed waren. Enigste van kwaliteit waren Kante en Havertz.
-Kepa: doelman.
-Chalobah: jeugdspeler en krijgt een kans
-Alonso: wordt al jaren voor iets Alonslow genoemd
-Kante: topper, maar geen goeie vorm. Kwaaltjes al gans het seizoen
-Sarr: centrale verdediger
-Barkley; meh, mag weg.
-Saul: meh, gelukkig gehuurd. Kan er niet veel van
-Ziyech: mixed feelings, eigenlijk nooit top geweest. Is hij wel graag in Londen?
-Havertz: keert terug van blessure
Dus kan hem volledig begrijpen met de corona’s en blessure’s. En de niet 5 wissels in de PL
Maar die zelfde Tuchel maakt van een ploeg in meltdown onder Lampard ons Champions League winners...Amai, als je dat al een flauwe bank noemt vraag ik mij af wat je dan wél wil zien? Een bank met Kante, Barkley, Saul, Ziyech en Havertz, daar kunnen veel PL ploegen nochtans van dromen hoor. Zelfs Liverpool heeft niet zo'n sterke bank. Intrinsiek zijn dat gewoon haast allemaal goede spelers, dat er hier en daar wat kwaaltjes zijn doet niets af aan de kwaliteit ervan.
Ik vind het gewoon zwak van Tuchel om de mindere prestaties daarop te steken. Het spel zit al weken in een negatieve spiraal na die goede seizoenstart. Drie weken terug werd er met de hakken over de sloot gewonnen van Leeds, datzelfde Leeds kreeg een week later 7-0 op de broek van City.
Bwa, is toch meer dan begrijpelijk om dat United te verlaten eerlijk gezegd.Als je echt een topspits bent, dan blijf je gewoon bij United en scoor je aan de lopende band elk seizoen zoals zijn concurrenten dat doen/deden bij topploegen.
Hij is van onschatbare waarde geweest bij de Rode Duivels, maar zelden heeft ie veel blijk gegeven van verregaande zelfreflectie. Harde werker, dat geloof ik wel, maar ik heb toch het gevoel dat veel van zijn inspanning verkeerd wordt gericht.
Hij is heel dicht bij de absolute top, maar hij gaat toch nog een bijkomende klik moeten maken om als spits op hetzelfde niveau als Lewa, CR7, Ibra enzovoort te komen.
Idd, dat United was doodziek. Minder begrijpelijk dat hij Inter verlaat na misschien wel het beste seizoen in zijn carriere. Zeker als Inter zogezegd de club van zijn hart is. Ook al zei hij deze zomer dat hij enkel Inter zou verlaten voor Chelsea, de club van zijn hart. Maar nu is het toch blijkbaar de club van zijn hart niet meer. Wie kan nog volgen =)Bwa, is toch meer dan begrijpelijk op dat United te verlaten eerlijk gezegd.