Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik meer respect voor Timo Werner. Die krijgt al sinds vorig seizoen de wind van voren en zit vaak op de bank maar toch loopt die elke match de ziel uit zijn lijf zonder de vuile was buiten te hangen.

Ik denk dat Lukaku trouwens niet goed weet wat clubliefde is. Je kan geen clubliefde blijven claimen om elke keer weer te vertrekken omwille van je eigen financiële en sportieve ambities.
Bwa, Timo ligt zeer goed bij de supporters hoor. Maar wrs bedoel je de media

Als hij echt de beste spits ter wereld wil worden, laat hij gewoon zijn voeten spreken als hij eens op de bank terecht komt. Zoals de echte grote.
Veel respect voor Romelu, maar dat kleinzerig gezaag mag wel eens kappen.

Laatst bewerkt:
Vind hem deze keer ook wel in de fout gegaan. Zeker op vlak van media heeft hij geregeld zo een miskleun, een goed mediateam zou niet slecht zijn voor hem.

Maar ik denk dat ik me wel kan inbeelden waarom Lukaku als persoon vaak zo schippert op media.
Als tiener de hemel ingeprezen bij Anderlecht, deed het ook goed, sky is the limit. Zal hem wel veel vertrouwen hebben gegeven.
Dan een transfer verdiend naar zijn droomclub Chelsea (wat ik denk dat op dat moment wel gemeend was).
Daar is het dan misgegaan, niet goed genoeg voor dat niveau op dat moment. Kritiek beginnen gekomen die eigenlijk nooit volledig weg is gegaan. Uitleenbeurten naar West Brom en Everton die dan wel goed waren, maar bij Chelsea werd hij nog steeds niet goed genoeg bevonden (mogelijk terecht) maar dat zal hem wel een knauw gegeven hebben in zijn zelfvertrouwen. De stap gezet naar een permanente transfer naar Everton, waar hij echt wel goed speelde. Gedurende al deze tijd constant kritiek op hem als hij speelde bij de Duivels, dit heeft volgens mij echt hard op hem gewogen en waar hij nu nog mee loopt denk ik, in zijn gedachten zal het zijn geweest "maar ale, ik scoor toch, bij mijn club gaat het goed waarom doen ze zo tegen mij" etc. Ik denk dat dat gevoel is blijven hangen en dat hij daarom nogal geregeld de calimero uithangt.

Ik wil zijn gedrag hier niet mee goedpraten, eerder verklaren voor mezelf. Hoe het echt zit zullen we wel nooit weten.
Ik denk dat Romelu gewoon gewild wil zijn door iedereen en kritiek of tegenslagen veel te persoonlijk en veel te hard opneemt. Misschien teveel zijn emoties laat spreken in plaats van eens even stil te staan en na te denken.
Op die manier vind ik het ook frustrerend. Als hij de persoonlijkheid van een Drogba of een Lewandowski had was hij echt jaren top en top geweest want het voetbal talent is er. Nu schippert hij constant tussen top en subtop qua spelniveau door zijn wisselvallige instelling.

heerlijk dat ze lukaku droppen.

ik heb hem eigenlijk nooit moeten hebben, eerst zijn grote liefde 'Inter' via de achterdeur stilletjes verlaten , omdat ze "hem nodig hadden" in London.....
en nu her en der fluisteren dat hij er terug wil keren.... omdat ze hem toch blijkbaar niet zo nodig hebben in London :D
Di Canio vat het eigenlijk perfect samen:

Chelsea zal voor altijd de ploeg blijven die nooit het talent heeft opgemerkt of weten te gebruiken van Romelu Lukaku, Kevin De Bruyne of Mohamed Salah. Ik denk dat anderen het antwoord op de vraag: "welke ploeg kan je het minste af wereldwijd" al kennen.

heerlijk dat ze lukaku droppen.

ik heb hem eigenlijk nooit moeten hebben, eerst zijn grote liefde 'Inter' via de achterdeur stilletjes verlaten , omdat ze "hem nodig hadden" in London.....
en nu her en der fluisteren dat hij er terug wil keren.... omdat ze hem toch blijkbaar niet zo nodig hebben in London :D
Di Canio vat het eigenlijk perfect samen:
De Canio :rofl: . Alsof Inter die titel had gewonnen zonder Lukaku. 2de in aantal goals na Ronaldo, 2de in aantal assists en de impact die hij had op die ploeg was enorm. Het is ook dat Chelsea zo goed speelt zonder Lukaku natuurlijk.

Natuurlijk bij PlaySports de hand oplegging voor Rom.

Zijn het erge woorden van Rom? Neen, maar eerder de manier op.
Eigenlijk moet je zwijgen tegen de pers en dat geschil intern bijpraten

huh, waarover heb je het ??

kzie hem nergens staan hoor "big rom"...
Ik zal er vanuit gaan dat je gewoon niet snapt wat ik wil zeggen. :sarcastic:
Lukaku had in het seizoen dat Inter kampioen speelt het meeste aantal doelpunten na CR7 en het meest aantal assisten na Malinovskyi.

Ook staat in de link die je stuurt onder andere het volgende:

Serie A Most Valuable Player

The following players have won the Serie A Award for most valuable player whilst playing for Inter Milan:
Dat wilt dus zeggen dat hij de meest waardevolste speler was in het seizoen 2021.

Wat een controle en afwerking van Salah. Een afstraffing zou Lukaku alleszins beter uitkomen dan een overwinning, al zeker voor krantenkoppen in de pers morgen.

3 vd beste spelers ter wereld falen allemaal bij Chelsea. Dat lijkt mij geen toeval meer. Ik vind het echt een kutploeg en zijn toch de meeste Belgen die Engels voetbal volgen fan van Chelsea voor weet ik veel welke reden.
Dat lag meer de trainer.
ja oa ik.

Dat lag meer de trainer.
Of aan wie de trainers telkens opnieuw weer aanstelt, want het is niet alleen Mourinho en Tuchel.

EDIT: Jouw Chelsea-enthousiasme vergeef ik, want je bent fan van de correcte ploeg in BE. Dat je dan een misstap begaat in Engeland, zie ik door de vingers. :rofl:

Lukaku is trouwens één van de beste en meest complete spitsen ter wereld, en als je dat niet ziet, ben je blind. Gewoon die presence alleen al, sta maar eens als verdediger tov Lukaku. Hij is een leidersfiguur en misschien de enige die daar ook voor geschikt is die enige status heeft in ons nationale team samen met Courtois.

Of aan wie de trainers telkens opnieuw weer aanstelt, want het is niet alleen Mourinho.

EDIT: Jouw Chelsea-enthousiasme vergeef ik, want je bent fan van de correcte ploeg in BE. Dat je dan een misstap begaat in Engeland, zie ik door de vingers. :rofl:

Lukaku is trouwens één van de beste en meest complete spitsen ter wereld, en als je dat niet ziet, ben je blind. Gewoon die presence alleen al, sta maar eens als verdediger tov Lukaku. Hij is een leidersfiguur en misschien de enige die daar ook voor geschikt is die enige status heeft in ons nationale team samen met Courtois.

Ah t’is overal wel iets Laki. En dat ik supporter voor Chelsea, volgens u de meeste gehate club ter wereld, doet me niets eigenlijk :p

Ah t’is overal wel iets Laki. En dat ik supporter voor Chelsea, volgens u de meeste gehate club ter wereld, doet me niets eigenlijk :p
De meest gehate ploeg ter wereld is absoluut niet Chelsea. Dat is wellicht ook één van de meest geliefde ploegen ter wereld, zoals Man U of Real (die dat tegelijkertijd zijn). Maar Chelsea heeft minder love/hate gevoel wereldwijd, alleen in BE zijn veel mensen fan en ik snap niet direct waarom Chelsea en bvb. niet Man U. Maar je hebt wel gelijk, dat het overal iets is.

Kdb en Salah waren nog jong natuurlijk (net als Lukaku indertijd)

Drogba is daar bv niet gefaald ;)
En Lukaku heeft imo teveel beperkingen om als complete spits aanzien te worden

Als dat van die gelekte whatsap waar is, is diene echter nog dommer dan gedacht? En euh Howard zet hem anders ook wel even te kakken...

Als dat van die gelekte whatsap waar is, is diene echter nog dommer dan gedacht? En euh Howard zet hem anders ook wel even te kakken...
"Ik kan er niet veel over zeggen" , "we hebben maandag een nieuw gesprek" , " situatie is hot". Wat dat laatste ook mag betekenen? Er moet weer overal sensatie gezocht worden zeker.

Is dat interview dom? Ja, uiteraard. Maar word toch weer veel te veel drama over gemaakt. Geen enkele speler is gelukkig als hij op de bank zit. Voor het overige wilt hij gewoon geliefd blijven in Inter volgens mij maar gebruikt hij daar inderdaad wel de verkeerde woorden voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan