Sja dat lijkt mij toch ook weer serieus overdreven...Ik lees wel niet te veel lieve woorden van de supporters op reddit, en daar is het toch hoger niveau dan pakweg FB, IG.
maw toch een pak in het gat gepikt, wat normaal is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sja dat lijkt mij toch ook weer serieus overdreven...Ik lees wel niet te veel lieve woorden van de supporters op reddit, en daar is het toch hoger niveau dan pakweg FB, IG.
maw toch een pak in het gat gepikt, wat normaal is
Voila.Supporters draaien toch met de wind. Zowel die van Chelsea als die van Inter.
Idd, wat een circus.Ik vind het niet slim dat hij dat gezegd heeft, maar ergens vind ik wel dat er weer veel heisa rond gemaakt wordt. Gisteren was het interview op televisie te zien en daar viel het eigenlijk beter mee dan in de kranten.
Alweer een reden voor PR teams om alle communicatie van voetballers zo braaf en nietszeggend te maken dat je even goed naar een AI chat bot kunt luisteren.zo we kunnen dit hoofdstuk afsluiten
Alweer een reden voor PR teams om alle communicatie van voetballers zo braaf en nietszeggend te maken dat je even goed naar een AI chat bot kunt luisteren.
Als je iets of wat oprecht bent worden je woorden toch uit de context gehaald en ontstaat er dit circus.
No Mo is me (verander regelmatig van teamnaam, was Toney Pepperoney hiervoor)Wie is WE United en No Mo Christmas? (Fantasy)
Ik weet wat het betekent. En ik vind het allesbehalve een logisch systeem dat je, mits je rijk genoeg bent, je vrijheid kan kopen tot de rechtzaak. Arme mensen hebben krijgen datzelfde voorrecht niet.Dat betekent enkel dat hij niet in den bak zit tot de rechtszaak, in principe is hij onschuldig tot het tegendeel dus niet onlogisch dat dit kan