Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees wel niet te veel lieve woorden van de supporters op reddit, en daar is het toch hoger niveau dan pakweg FB, IG.
maw toch een pak in het gat gepikt, wat normaal is
Sja dat lijkt mij toch ook weer serieus overdreven...

Supporters draaien toch met de wind. Zowel die van Chelsea als die van Inter.
Voila.
5 goals maken, waarvan 1 gamewinner en hij is terug de held.

Mocht hij Chelsea een titel/beker/CL schenken op het eind vh seizoen herinnert niemand zich nog dit interview. En als hij een beslissende goal of 2 mist waardoor ze er naast grijpen had hij even hard verweten geweest zonder dit interview.
Eender waar hij volgend seizoen gaat spelen, als hij er genoeg goals maakt wordt hij op handen gedragen.

Ik vind het niet slim dat hij dat gezegd heeft, maar ergens vind ik wel dat er weer veel heisa rond gemaakt wordt. Gisteren was het interview op televisie te zien en daar viel het eigenlijk beter mee dan in de kranten.

Ik vind het niet slim dat hij dat gezegd heeft, maar ergens vind ik wel dat er weer veel heisa rond gemaakt wordt. Gisteren was het interview op televisie te zien en daar viel het eigenlijk beter mee dan in de kranten.
Idd, wat een circus.

De voetbalwereld is in ieder geval helemaal zot geworden, dat wisten we al. 100 miljoen voor een speler, en hem dan regelmatig op de bank zetten. Guardiola kan er ook iets van... Lukaku had zich uiteraard ook iets professioneler moeten gedragen, en moet dat soort interviews gewoon niet geven. Kijk naar uw bankrekening, en suck it up.

Lukaku is een zeer emotionele mens, en doet dan dingen die niet altijd even doordacht zijn. Hij wou oprecht de brokken lijmen met de Interfans, maar dacht dan niet na over hoe dat zou overkomen bij de Chelseafans (en club). Het integrale interview is ook veel minder ernstig dan wat de losse knipsels die eerst circuleerden deden vermoeden. Zijn grootste fout is dan vooral dat hij dat interview blijkbaar zonder kennis van Chelsea heeft gegeven.

zo we kunnen dit hoofdstuk afsluiten

Alweer een reden voor PR teams om alle communicatie van voetballers zo braaf en nietszeggend te maken dat je even goed naar een AI chat bot kunt luisteren.

Als je iets of wat oprecht bent worden je woorden toch uit de context gehaald en ontstaat er dit circus.

Alweer een reden voor PR teams om alle communicatie van voetballers zo braaf en nietszeggend te maken dat je even goed naar een AI chat bot kunt luisteren.

Als je iets of wat oprecht bent worden je woorden toch uit de context gehaald en ontstaat er dit circus.
gUgkpTx.jpeg

Dat betekent enkel dat hij niet in den bak zit tot de rechtszaak, in principe is hij onschuldig tot het tegendeel dus niet onlogisch dat dit kan

Dat betekent enkel dat hij niet in den bak zit tot de rechtszaak, in principe is hij onschuldig tot het tegendeel dus niet onlogisch dat dit kan
Ik weet wat het betekent. En ik vind het allesbehalve een logisch systeem dat je, mits je rijk genoeg bent, je vrijheid kan kopen tot de rechtzaak. Arme mensen hebben krijgen datzelfde voorrecht niet.

Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien... Vond hun timing al veel te toevallig tbh...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan