Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup.Ben je toevallig Alcoholic Punk (?) van 9lives vroeger?
Ik dacht al "West Ham? Dat kan maar ene zijn". Welkom terug!
Er zijn er nochtans veel in België.Ik dacht al "West Ham? Dat kan maar ene zijn". Welkom terug!
Heb ook altijd wel sympathie gehad voor West Ham wegens Football Manager. Maar kijk niet veel matchen, dus vond uw berichten altijd wel interessant om te volgen. Wel blij dat ze het zo goed doen dit jaar. Zie je Europees voetbal tot de mogelijkheid of gaan ze nog wegzakken denk je?Er zijn er nochtans veel in België.
En merci. Wist dat 9lives verdwijnde maar even geduurd tegen dat ik doorhad dat er iets nieuws was.
Voor West Ham ben ik toch benieuwd wat men gaat doen deze transferperiode. Hebben echt extra breedte nodig op enkele posities.
En hopelijk away fans nog toegelaten Europees. Onze trip naar Wenen viel al in het water. Deels door uefa (geen west ham supporters toegelaten), daarna dan lockdown.
Waarom speelt Mount niet?Die ref in City-CFC is echt geen zak waard... Eerst Schwalbe van Grealish (nix contact met Azpi) daar geeft hij een vrije trap voor City. Dan fout op Lukaku, duidelijk contact, nix gegeven en op de tegenaanval bijna goal van sterling...
Edit: ondertussen KDB met de 1-0...
Ederson staat in NiemandslandNog altijd een klasse te groot dit City, idd Ziyech en Pulisic komen te kort voor de top. Ze proberen en geven niet op, maar als het niet verder lukt is dit nu eenmaal zo. En je kan het niet blijven steken op "het land gewoon worden". Gewoon een maatje te klein en geen type Hazard ofzo
Wat ik zag is dat Lukaku eigenlijk wel telkens goed loopt maar medespelers geen enkele een beslissende pass kan/durft geven, die moet al komen van Rudiger (wat een topper trouwens). Mount wel maar te laat ingevallen en Kovacic in mindere mate.
Geen backs hebben is een een soort gemis, je ziet zo het wegvallen van Chillwell en James. Azpi wordt oud en Alonso tja goeie inzet maar t'is dat niet meer.
Lukaku had natuurlijk 2 reuzekansen, maar die eerste ging hij het te mooi geven aan Ziyech, en de tweede staat er een werelddoelman aka Ederson in de weg.
Nuja, winnen gingen we daar toch niet doen. Top-3 proberen houden en een cupprijs mss...
Oh god nee.Dat ze dan maar Martinez terug binnenpakken.
Krijgt terug de volle laag op reddit. Niet alleen om die gemiste kans, ook dat hij weinig ruimte maakt voor zichzelf en geen kopduels wint buiten de 16Klopt wel dat hij die altijd moet scoren, gewoon bijzonder zwak afgewerkt.
Er is versterking nodig. Vooral in de breedte.Heb ook altijd wel sympathie gehad voor West Ham wegens Football Manager. Maar kijk niet veel matchen, dus vond uw berichten altijd wel interessant om te volgen. Wel blij dat ze het zo goed doen dit jaar. Zie je Europees voetbal tot de mogelijkheid of gaan ze nog wegzakken denk je?