Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht al "West Ham? Dat kan maar ene zijn". Welkom terug!
Er zijn er nochtans veel in België.
En merci. Wist dat 9lives verdwijnde maar even geduurd tegen dat ik doorhad dat er iets nieuws was.

Voor West Ham ben ik toch benieuwd wat men gaat doen deze transferperiode. Hebben echt extra breedte nodig op enkele posities.
En hopelijk away fans nog toegelaten Europees. Onze trip naar Wenen viel al in het water. Deels door uefa (geen west ham supporters toegelaten), daarna dan lockdown.

Er zijn er nochtans veel in België.
En merci. Wist dat 9lives verdwijnde maar even geduurd tegen dat ik doorhad dat er iets nieuws was.

Voor West Ham ben ik toch benieuwd wat men gaat doen deze transferperiode. Hebben echt extra breedte nodig op enkele posities.
En hopelijk away fans nog toegelaten Europees. Onze trip naar Wenen viel al in het water. Deels door uefa (geen west ham supporters toegelaten), daarna dan lockdown.
Heb ook altijd wel sympathie gehad voor West Ham wegens Football Manager. Maar kijk niet veel matchen, dus vond uw berichten altijd wel interessant om te volgen. Wel blij dat ze het zo goed doen dit jaar. Zie je Europees voetbal tot de mogelijkheid of gaan ze nog wegzakken denk je?

Die ref in City-CFC is echt geen zak waard... Eerst Schwalbe van Grealish (nix contact met Azpi) daar geeft hij een vrije trap voor City. Dan fout op Lukaku, duidelijk contact, nix gegeven en op de tegenaanval bijna goal van sterling...

Edit: ondertussen KDB met de 1-0...

Die ref in City-CFC is echt geen zak waard... Eerst Schwalbe van Grealish (nix contact met Azpi) daar geeft hij een vrije trap voor City. Dan fout op Lukaku, duidelijk contact, nix gegeven en op de tegenaanval bijna goal van sterling...

Edit: ondertussen KDB met de 1-0...
Waarom speelt Mount niet?

edit: nvm

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap ook wel niet meteen waarom Ziyech de voorkeur krijgt op Mount, zeker niet in zo'n belangrijke wedstrijd. Ziyech en Pulisic dat is (jammer genoeg) niet goed genoeg voor dit niveau. De Ziyech van Ajax heb ik jammer genoeg nog nooit gezien bij Chelsea, en ik vond dat toen een geweldige speler. Eigenlijk is Pulisic een vergelijkbaar geval, die wisselt goeie matchen af met non-matchen. City was vandaag de betere ploeg maar CFC heeft ook wel kansen gehad, het verschil was een klasseflits van KDB, Lukaku had ook een mega kans op de 0-1 maar die maakte het jammer genoeg niet af ... Afin, nu alles voor de 2de plek, City is nu voorgoed gaan vliegen.

Nog altijd een klasse te groot dit City, idd Ziyech en Pulisic komen te kort voor de top. Ze proberen en geven niet op, maar als het niet verder lukt is dit nu eenmaal zo. En je kan het niet blijven steken op "het land gewoon worden". Gewoon een maatje te klein en geen type Hazard ofzo

Wat ik zag is dat Lukaku eigenlijk wel telkens goed loopt maar medespelers geen enkele een beslissende pass kan/durft geven, die moet al komen van Rudiger (wat een topper trouwens). Mount wel maar te laat ingevallen en Kovacic in mindere mate.

Geen backs hebben is een een soort gemis, je ziet zo het wegvallen van Chillwell en James. Azpi wordt oud en Alonso tja goeie inzet maar t'is dat niet meer.

Lukaku had natuurlijk 2 reuzekansen, maar die eerste ging hij het te mooi geven aan Ziyech, en de tweede staat er een werelddoelman aka Ederson in de weg.

Nuja, winnen gingen we daar toch niet doen. Top-3 proberen houden en een cupprijs mss...

Nog altijd een klasse te groot dit City, idd Ziyech en Pulisic komen te kort voor de top. Ze proberen en geven niet op, maar als het niet verder lukt is dit nu eenmaal zo. En je kan het niet blijven steken op "het land gewoon worden". Gewoon een maatje te klein en geen type Hazard ofzo

Wat ik zag is dat Lukaku eigenlijk wel telkens goed loopt maar medespelers geen enkele een beslissende pass kan/durft geven, die moet al komen van Rudiger (wat een topper trouwens). Mount wel maar te laat ingevallen en Kovacic in mindere mate.

Geen backs hebben is een een soort gemis, je ziet zo het wegvallen van Chillwell en James. Azpi wordt oud en Alonso tja goeie inzet maar t'is dat niet meer.

Lukaku had natuurlijk 2 reuzekansen, maar die eerste ging hij het te mooi geven aan Ziyech, en de tweede staat er een werelddoelman aka Ederson in de weg.

Nuja, winnen gingen we daar toch niet doen. Top-3 proberen houden en een cupprijs mss...
Ederson staat in Niemandsland
Lobben of er voorbij lopen en het is Bingo!

2-1 Norwich 🤡
Benitez krijgt blijkbaar vanavond zijn ontslag. Wat een geluk dat Digne deze week naar Villa is vertrokken. Wat een circus

Klopt wel dat hij die altijd moet scoren, gewoon bijzonder zwak afgewerkt.
Krijgt terug de volle laag op reddit. Niet alleen om die gemiste kans, ook dat hij weinig ruimte maakt voor zichzelf en geen kopduels wint buiten de 16

Heb ook altijd wel sympathie gehad voor West Ham wegens Football Manager. Maar kijk niet veel matchen, dus vond uw berichten altijd wel interessant om te volgen. Wel blij dat ze het zo goed doen dit jaar. Zie je Europees voetbal tot de mogelijkheid of gaan ze nog wegzakken denk je?
Er is versterking nodig. Vooral in de breedte.
Afhankelijk van wat we Europees nog doen (pas in maart terug) en FA Cup zal het aantal wedstrijden er niet op minderen.
En dan zie ik ons wel nog wat zakken.

Terug Europees? Hopelijk. Al zien ze mij niet meer terug in Italië (tenzij het tegen Lazio is vanwege de vriendschap). Oostblok landen ook liever niet :)

Champions League reken ik niet op. Zou leuk zijn maar eerlijk zijn we niet sterk genoeg voor. Europa League is goed genoeg.
Verschiet er zelf ook van dat we het dit jaar terug zo goed doen, vond het vorig jaar een "boerenjaar". Maar ga er zeker niet om klagen.
Is leuk om eens niet tegen degradatie te vechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan