Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ware schande inderdaad. Je zal als Liverpool zijnde op 't einde van de rit maar 2 punten te kort komen.

Het is echt schrijnend om te zien hoe het gesteld is met het arbitrale niveau van sommige scheidsrechters in bepaalde landen.
Of Everton zijnde en degraderen met een punt tekort. Klinkt zielig maar ieder punt telt nu, razend dat die penalty niet werd gefloten.

@gamer5 inderdaad, draai de rollen om en wordt altijd gefloten

Terecht afgekeurd hoor? :crazy:

Je mag blij zijn dat je trouwens nog met elf staat te voetballen. Chelsea heeft meer te klagen over de VAR in deze wedstrijd dan Liverpool.
Als het over de fout van Keita gaat, challobah doet net hetzelfde maar raakt gewoon de speler niet, dan moet die er ook af.

Ik heb het nu 10x gezien en ik zie nog altijd niet wat VVD verkeerd doet. Non-contact nu bij corners dan?

Als het over de fout van Keita gaat, challobah doet net hetzelfde maar raakt gewoon de speler niet, dan moet die er ook af.

Ik heb het nu 10x gezien en ik zie nog altijd niet wat VVD verkeerd doet. Non-contact nu bij corners dan?
Het is wel een cruciaal element of je de speler raakt of niet hè. Keita gaat (onbewust, dat klopt) vol door met een gestrekt been. Da's gewoon rood zonder discussie.

En Van Dijk houdt James op terwijl die offside staat, het gaat niet over het contact. Als Van Dijk niets doet daar dan is het gewoon goal.

Het is wel een cruciaal element of je de speler raakt of niet hè. Keita gaat (onbewust, dat klopt) vol door met een gestrekt been. Da's gewoon rood zonder discussie.

En Van Dijk houdt James op terwijl die offside staat, het gaat niet over het contact. Als Van Dijk niets doet daar dan is het gewoon goal.
Ik zie VVD James zelfs niet hinderen. James wordt gewoon totaal niet opgehouden…

Kan het zien dat er mss rood voor kan gegeven worden maar voor mij doen de 2 spelers dezelfde tackle, dus goed opgelost van de ref. In Engeland is dit zelden rood.

Laatst bewerkt:
Maakt dan eens een goal Rom :lol:

En echt slechte scheids dit, voor Keita geen geel, zelf geen rood, maar voor een simpele overtreding voor Kanté geel :lol: voelt de wedstrijd niet goed aan

Ik zie VVD James zelfs niet hinderen. James wordt gewoon totaal niet opgehouden…

Kan het zien dat er mss rood voor kan gegeven worden maar voor mij doen de 2 spelers dezelfde tackle, dus goed opgelost van de ref. In Engeland is dit zelden rood.
Gestrekt been in 't kruis zelden rood? Amai.

En Van Dijk doet duidelijk een beweging naar James om hem te hinderen. Dan neem je deel aan het spel en aangezien hij offside stond mag dat niet, toch duidelijk?

Zon nipte lijn en die staat er dan na letterlijk 5seconden. Bij ons hadden dat weer 5min geweest.
Zot hè. Leek me trouwens geen offside op 't eerste zicht, blijkbaar toch heel nipt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan