Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Arsenal heeft toch echt een parel aan diene Martinelli. Was tijdens de bekermatchen ook hun gevaarlijkste man en vandaag ook echt weer goed. Gezien de leeftijd van die ploeg moet Arsenal hopen dat ze die 2-3 jaar kunnen samenhouden en daarmee iets opbouwen.

Liverpool doet zijn werk weer. 1 punt van city :clap:.

Arsenal heeft toch echt een parel aan diene Martinelli. Was tijdens de bekermatchen ook hun gevaarlijkste man en vandaag ook echt weer goed. Gezien de leeftijd van die ploeg moet Arsenal hopen dat ze die 2-3 jaar kunnen samenhouden en daarmee iets opbouwen.

Liverpool doet zijn werk weer. 1 punt van city :clap:.
Zou zalig zijn een titel vieren op anfield ( vorige titel smaakte maar raar)

Eerste helft eigenlijk best slecht, maar desondanks moet Becker weer geen bal pakken. Dan 2de helft 5 vitessen hoger, eerst nog stom balverlies van Thiago met de enige bal die Becker te pakken had (wat een save trouwens), om dan diezelfde Thiago een fantastische bal te zien spelen voor de openingsgoal.
Trouwens echt blij dat Bobby eigenlijk echt héél goed inviel. Het worden nog spannende weken.

Jaman wat een genie in Everton.

Ik bind mezelf even vast aan de paal met een snelbinder....
Kwestie van uzelf voor paal te zetten....

Het is nochtans zo leuk nu om nog eens "Stamford Bridge is falling down" boven te halen op wedstrijden.
Of het nieuwe "chelsea are bankrupt everywhere they go"

Nu bon, je wenst het natuurlijk niemand toe op zo'n manier.
Vraag me wel af of men nu in de toekomst een extra controle gaat doen qua mogelijke eigenaars en investeers want eerlijk die van Newcastle lijken me toch iet minder zuiver nog dan Abramovich.

Maar tegelijkertijd weet ik dat dit een retorische vraag is.

Idd, nu Russische investeringen in Chelsea afkraken en straks gewoon allemaal gezellig het WK spelen in Qatar.

Wat Chelsea vandaag aant uitsteken is, geen idee... 1-4 na zelden gezien defensief geklungel, ik zet de stream af, kan het nimeer aanzien :D

Wat Chelsea vandaag aant uitsteken is, geen idee... 1-4 na zelden gezien defensief geklungel, ik zet de stream af, kan het nimeer aanzien :D
Nja, kan gebeuren. 4e verlies dit seizoen maar, de andere ploegen rondom ons zijn hetzelfde qua prestaties

Een 1-4 verlies thuis tegen Brentford, kan gebeuren zeg jij dan? oO tgaat hier over chelsea he, niet over Preston North End.

Volgende week zal vooral mentaal een belangrijke match zijn, nadien zijn er nog 7 speeldagen hé...
Inderdaad. 7 is nog veel. En als je dan ziet dat Liverpool nog tegen Tottenham en Manchester united moet. Ik zou dus niet te vroeg juichen. Maar de winnaar van die match heeft wel alles zelf in de hand dan.

Volgende week zal vooral mentaal een belangrijke match zijn, nadien zijn er nog 7 speeldagen hé...

Inderdaad. 7 is nog veel. En als je dan ziet dat Liverpool nog tegen Tottenham en Manchester united moet. Ik zou dus niet te vroeg juichen. Maar de winnaar van die match heeft wel alles zelf in de hand dan.
Tuurlijk, maar de vorm van die ploegen. Ik zie de winnaar geen enkel punt meer laten liggen.

Daar geloof ik niet in, in de PL laat iedereen wel es punten liggen. De enige ploeg die dat op dit moment niet doet is Liverpool, maar dat blijft ook niet duren.

Nipte overwinning tegen Everton.
Wel goed om Bowen terug te zien.

Wat de titelstrijd betreft: wordt niet beslist komend weekend. De winnaar neemt wel de pole-position in. Maar beiden zullen waarschijnlijk zo weer in een lullige match waar je het niet verwacht punten laten liggen.
Persoonlijk dan liever Liverpool kampioen dan City.

Winst tegen Burnley is absoluut nodig om ook maar nog een beetje overlevingskansen te hebben. Verliezer vanavond gaat sowieso degraderen. Peak Everton dus om nu opnieuw grandioos af te gaan.

Winst tegen Burnley is absoluut nodig om ook maar nog een beetje overlevingskansen te hebben. Verliezer vanavond gaat sowieso degraderen. Peak Everton dus om nu opnieuw grandioos af te gaan.
Ondanks de leute die ik zou hebben om Lampard om zijn bek te zien gaan, zou ik het wel jammer vinden mocht Everton degraderen.
Leuk stadion om naar toe te gaan als bezoeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan