Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Diene Maguire das toch ongelooflijk hè… Jones wordt daar gewisseld maar ze hadden beter Maguire gewisseld. Dat moet zo toch ongeveer de slechtste centrale verdediger zijn dat ik ooit bij een top 4/6 club gezien heb. Bijna 100 miljoen daarvoor :oink:
Ik kijk voor obvious reasons geen andere wedstrijden van United dan die tegen Liverpool, enkel is wat highlights op MOTD en vraag mij dus oprecht af of die (zo goed als) altijd zo staat te verdedigen?

Trouwens, wat voor shit man management is het eigenlijk van Rangnick om die Mejbri nog te brengen op 't eind? Da's toch net een match waar je dat echt niet doet.

Thiago Alcantara :love:

En dan doe ik de slimme zet van Salah to Bruno.. Dit gaat me de eerst plek kosten vrees ik. :D
In mijn mini-league met vrienden heb ik +- 100 punten voorsprong dus win ik sowieso (is ook voor geld). Ik dacht iets anders te doen om nog wat te stijgen in de algemene ranking (stond op 12k, mik op top 10k). Maar ik vrees dat het zal backfiren..
Dug my own grave with this move..

We hebben maar 3ptn voorsprong uiteindelijk. en zij moeten nog tegen Southampton, Wolves, Watford & Villa..

Ah we zien wel :) niet goed voor mijn gemoedstoestand

Ik hoor nu al 3 dagen op rij Filip Joos
(finale bvb / liverpool / chelsea)

Sarr staat daar ook op flanellen benen.
goh mannekes, wat is Rudiger pak beter dan Sarr en Christensen

Ik heb eigenlijk geen boe geroep gehoord, of toch niet groot aantal
En mijn tv staat luid 😅

Maar wat een fout van Tuchel; onuitgegeven verdediging. Te laks. Arsenal verkeerd ingeschat Tommy

Er zitten daar veel op hun tandvlees, kzal het op zijn West Vlaams zeggen. “We zullen nog mogen skarten”

Er zitten daar veel op hun tandvlees, kzal het op zijn West Vlaams zeggen. “We zullen nog mogen skarten”
Om top 4 te spelen? Dat denk ik niet, de rest laat al heel het seizoen te pas en onpas véél punten liggen. Het zal tussen Spurs en Arsenal gaan voor de 4de plaats. 5 punten voorsprong op plaats 4 met een match te goed en daarna nog 6 matchen, waaronder Everton, Leeds en Watford, dat zou toch echt moeten lukken denk ik voor Chelsea.
Het enige is wel dat dit Arsenal misschien nog eventjes op de rails kan zetten voor de run-in, al moeten die nog een onderling duel met United en Tottenham spelen.

Oei oei oei. Het zit Sambi niet mee. Mag hij na meer dan 10 matchen aan de bank gekluisterd te zitten enkele matchen op rij meespelen, verliezen ze al die matchen. Zit hij weer op de bank, gaan ze op Chelsea met zware cijfers winnen. Spijtig, spijtig.

Ik ben Arsenal fan en zie Sambi toch ook gewoon tekort komen voor de "Engelse top".
Want laat ons eerlijk zijn, hij grijpt zijn kansen niet en zelfs Elneny was gisteren echt beter dan Sambi al gespeeld heeft bij Arsenal.
Heeft er hier iemand al gehoord van Elneny? En zou er iemand hem zetten in een effectieve Engelse topper: Liverpool en City?
Arsenal heeft een mooi project met een jong getalenteerd team en een topcoach, maar Sambi zal de boot missen imo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan