Radbraker
Well-known member
Allemaal dankzij Ulla!Klopp nieuw contract, 2 jaar extra
Beste nieuws van het seizoen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal dankzij Ulla!Klopp nieuw contract, 2 jaar extra
Beste nieuws van het seizoen!
Toch nog mooi van hemBlijkbaar een last minute bod binnen voor CFC. Ditmaal van Sir Jim Ratcliffe (de man achter Ineos) een bod van 4.25 miljard oO
Ja keileukHad leuk geweest mocht niemand interesse hebben in Chelsea![]()

Milner/Henderson middenveldBlijkbaar Salah & TAA op de bank. Zelfs geen geluk in mijn FPL![]()
Ik zie ze morgen tegen ons wel 'stunten', want t'is van moeten voor hunZiet er niet goed uit voor Everton![]()
Ik hoop mee JonasIk zie ze morgen tegen ons wel 'stunten', want t'is van moeten voor hun

Leeds kan er ook nog uitvallenIk hoop mee Jonas![]()
en Chelsea speelt ook gewoon schandalig slecht de laatste weken.Ik zie ze morgen tegen ons wel 'stunten', want t'is van moeten voor hun
Op Man Utd moeten we wel winnen, 1-3 ging zelf niet overdreven geweest zijnen Chelsea speelt ook gewoon schandalig slecht de laatste weken.
ik zag net de goal van Liverpool tegen Newcastle... was dat geen duidelijke fout?
Chelsea heeft daarnaast ook veel pech gehad met de blessures van Chilwell en Reece James. Ze waren uitstekend begonnen aan de competitie, maar mede door die blessures is het toch aardig bergaf gegaan.Ja maar we winnen niet... Dat is het nu net. Hoeveel punten hebben we al verloren de afgelopen weken... CFC heeft héél veel geluk dat Arsenal, Spurs, utd en WH het nog vaker laten liggen...
Milner heeft duidelijk de bal. Het is eerder fout van Schar dan van Milner.en Chelsea speelt ook gewoon schandalig slecht de laatste weken.
ik zag net de goal van Liverpool tegen Newcastle... was dat geen duidelijke fout?
Reece wel terug in form vind ikChelsea heeft daarnaast ook veel pech gehad met de blessures van Chilwell en Reece James. Ze waren uitstekend begonnen aan de competitie, maar mede door die blessures is het toch aardig bergaf gegaan.
Ik zal het straks op motd wel zien maar op de pop up die ik op FB zag leek het mij een obvious fout.Milner heeft duidelijk de bal. Het is eerder fout van Schar dan van Milner.