Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gigantische ramp waarschijnlijk.En wat voor Everton nu in de zomer?

Proficiat met het behoud, al zou Everton natuurlijk nooit in deze positie mogen staan helaas.Gigantische ramp waarschijnlijk.
Richarlison, DCL sowieso weg. Weinig tot geen budget. Volgend seizoen opnieuw dezelfde miserie dus maar dat zijn zorgen voor binnen een paar maand![]()
Schoten op doel 7 vs 1. Moet er idd toch 3 binnen. Leicester was eigenlijk nergens, 1 goeie aanval en bingoEn alweer niet kunnen winnen thuis... ok we zijn nu zo goed als zeker van de 3de plaats maar dan nog... pfff, matchen domineren maar echte kansen versieren, nee dat lukt niet... Toch ook wel een grote verantwoordelijkheid bij Tuchel imo...
Proficiat, 20 jaar van uw leven gisteren?
Met Lampard als trainer sowieso dezelfde miserie en ik kan zijn kop niet zien, maar voor jullie is Richarlison wel een groot stuk van de reden dat het behoud er toch is.Gigantische ramp waarschijnlijk.
Richarlison, DCL sowieso weg. Weinig tot geen budget. Volgend seizoen opnieuw dezelfde miserie dus maar dat zijn zorgen voor binnen een paar maand![]()
Het is misgegaan de moment dat Everton werd verkocht aan Moshiri.Proficiat met het behoud, al zou Everton natuurlijk nooit in deze positie mogen staan helaas.
Wat is eigenlijk de reden van deze situatie?

echt niet normaal manProficiat, 20 jaar van uw leven gisteren?![]()

Niet alleen spelers die vertrekken, maar een serieuze schuldenlast, bouw van nieuw stadion en ridicuul veel uitgegeven aan transfers zonder dat er eigenlijk eentje ECHT gerendeerd heeft.het ziet er naar uit dat Moshiri nu wel uit zijn fouten heeft geleerd (hópelijk...) door oa een aanstelling van een nieuwe DoF maar sowieso verwacht ik een mass-exodus van oa volgende spelers
- Richarlison
- DCL
- Godfrey
- Doucouré
- Allan
Ik verschoot gisteren als ik opeens Bill Kenwright in beeld genomen zag worden. Die heeft toch verkocht? Wat doet die daar nog? Is nooit gezond de vorige eigenaar daar te laten rondlopen.Het is misgegaan de moment dat Everton werd verkocht aan Moshiri.
Er waren doorheen de jaren veel geïnteresseerden (waaronder oa. Mansour...). Kenwright wou de club nooit verkopen omdat ie zijn eigen positie niet wou verliezen.
Moshiri heeft 0.0 verstand van voetbal, dacht met geld er tegen aan te smijten dat succes sowieso ging volgen. Niet dus. allesbehalve.
De eerste transfers na de overname waren ook absurd. Lukaku verkocht & nooit deftig vervangen.
Koeman/Walsh hebben +100miljoen uitgegeven aan transfers, spelers contracten van 4/5 jaar aangeboden aan +- 120.000 EUR/week dus zeer veel dead weight gehad die weigerden/weigeren te vertrekken
vooral door die periode zijn we zwaar financieel genekt.
Met Ancelotti waren het goede dagen. Op het einde niet meer maarja er was ook gewoon geen budget + zeer veel blessures. Ancelotti heeft echt mirakels verricht met wat hij beschikbaar had. Heeft maar 2-3 keer zijn starting #11 kunnen spelen (omwille van blessures)
De grootste fout was dan de aanstelling van Rafa. Nog altijd geen idee waarom (los van zijn Liverpool-verleden)
Echt een has-been dinosaur. op het einde hadden we 9 van de 13 matchen verloren.
Maar ook hier was Moshiri opnieuw onderdeel van het probleem.
we hadden een director of football (Marcel Brands) maar die kon zijn job nooit uitvoeren omdat Moshiri altijd een zeg hebben in het transferbeleid (terwijl, zoals gezegd, hij echt 0.0 voetbal kennis heeft) + ook Rafa véél te véél tijd gegeven.
een voorbeeld van de absurditeit is Rafa nog de tijd geven om Digne te verkopen/buiten te "pesten" (één van onze beste spelers die we hadden) om dan 2 weken later Rafa te ontslaan
Na Rafa had Moshiri/Everton bijna Vitor Pereira aangesteld. Niet toevallig een client van zijn beste vriend Kia Joorabchian. Gelukkig is de deal door zwaar protest van de fans niet doorgegaan & hebben we Lampard gekregen (ook niet de ideale manager IMO maar bon, heeft allesinds zijn job goed uitgeoefend de laatste maanden).
het ziet er naar uit dat Moshiri nu wel uit zijn fouten heeft geleerd (hópelijk...) door oa een aanstelling van een nieuwe DoF maar sowieso verwacht ik een mass-exodus van oa volgende spelers
- Richarlison
- DCL
- Godfrey
- Doucouré
- Allan
TL;DR: Fuck Moshiri![]()

ja inderdaad, financieel is het echt een catastrofe. Moesten we zakken was het sowieso boeken toe (geen relegation clauses in contracten, Usmanov geld dat is weggevallen, minder tv geld, etc).Niet alleen spelers die vertrekken, maar een serieuze schuldenlast, bouw van nieuw stadion en ridicuul veel uitgegeven aan transfers zonder dat er eigenlijk eentje ECHT gerendeerd heeft.
Ik heb bij Lierse jaren wanbeleid moeten aanschouwen en mijn club zien verdwijnen. Ook als Liverpool supporter hoop ik echt dat jullie niet datzelfde lot moeten ondergaan.
Kenwright is nog steeds de chairman, moest echt al jaren weg.Ik verschoot gisteren als ik opeens Bill Kenwright in beeld genomen zag worden. Die heeft toch verkocht? Wat doet die daar nog? Is nooit gezond de vorige eigenaar daar te laten rondlopen.
Zullen we niet akkoord over zijn maar de aanstelling van Lampard vond ik nog vreemder dan de aanstelling van Benitez. Jullie zijn gered maar dat is puur omdat er 3/4 teams slechter zijn dan Everton, niet omdat Lampard een goede job gedaan heeft. Dat is dan ook nog is een man met waarden die volledig haaks staan op die van de club.
Beste dat Everton kan doen is schoon schip maken en opnieuw beginnen. DCL is zwaar overroepen dus als Arsenal daar wat geld voor wil neerleggen gewoon aannemen. Weet niet of er interesse is voor Richarlisson maar als er daar een zot 50m voor wil geven ook gewoon doen. Lampard buiten en haal een manager zoals Potter, iemand die goed voetbal brengt en daar geen 200m voor moet uitgeven. Of ga voor Bielsa
Hoe ben je eigenlijk bij Everton als club terecht gekomen?
misschien Newcastle maar dat zou ik zeer hypocriet vinden na al zijn interviews over de LGBTQ gemeenschap etc om dan naar zo een eigenaars te gaan...
ook het werk naast het voetbal (Everton in the community) heb ik veel bewondering voor.Hoe ben je eigenlijk bij Everton als club terecht gekomen?
@gamer5 hoe zijt gij eigenlijk bij Liverpool uitgekomen?heel sporadisch eens een Everton match gevolgd toen ik per toeval een artikel/interview las met Pat Van Den Hauwe enkele jaren geleden - zal 2004 geweest zijn oid. Echt oprecht beginnen volgen sinds 2008 met de komst van Fellaini dus ondertussen al 14 jaar dat ik aan zelfpijnigen doeook het werk naast het voetbal (Everton in the community) heb ik veel bewondering voor.
idem, echt een geniale stad/mensenik ben oprecht ook echt van Liverpool als stad gaan houden, ik kom daar écht graag.

Inderdaad, sowieso zijn mensen in heel het Noorden een pak vriendelijker/aangenamer (vind ik hé).idem, echt een geniale stad/mensen![]()
Ik denk dat je wel onderschat hoe slecht Everton er aan toe was toen Benitez daar vertrok. Everton begon redelijk goed aan de competitie maar hij haalde in zijn laatste 12 matchen 4/36, inclusief nederlagen tegen Norwich en Watford. Met Benitez was Everton 100% gedegradeerd.Ik verschoot gisteren als ik opeens Bill Kenwright in beeld genomen zag worden. Die heeft toch verkocht? Wat doet die daar nog? Is nooit gezond de vorige eigenaar daar te laten rondlopen.
Zullen we niet akkoord over zijn maar de aanstelling van Lampard vond ik nog vreemder dan de aanstelling van Benitez. Jullie zijn gered maar dat is puur omdat er 3/4 teams slechter zijn dan Everton, niet omdat Lampard een goede job gedaan heeft. Dat is dan ook nog is een man met waarden die volledig haaks staan op die van de club.
Beste dat Everton kan doen is schoon schip maken en opnieuw beginnen. DCL is zwaar overroepen dus als Arsenal daar wat geld voor wil neerleggen gewoon aannemen. Weet niet of er interesse is voor Richarlisson maar als er daar een zot 50m voor wil geven ook gewoon doen. Lampard buiten en haal een manager zoals Potter, iemand die goed voetbal brengt en daar geen 200m voor moet uitgeven. Of ga voor Bielsa
Hoe ben je eigenlijk bij Everton als club terecht gekomen?